ET TONN BAMSEMUMS OG TO SKITURER SENERE…

Hei, fineste dere ❤️ Nå har jeg savnet dere altså! Noen dager fri har gjort godt, men nå er jeg supergira på å dele med dere igjen.

Jeg har tatt så mange fine bilder i jula, herregud for et vær vi har hatt her på Bortelid. Det har vært så sykt deilig, perfekt julevær. Det startet med strålende sol på julaften og første juledag, før det kom masse kram og fin snø i går. Det skal visst snø enda mer i dag og jeg er så glad. Det er helt perfekt faktisk!

En rask oppsummering av jula. Jeg har spist så mye digg mat, særlig vegisterkaker som jeg har hatt til to middager. Jeg har vel tømt minst en pose bamsemus alene, gjenoppdaget min kjærlighet for krumkaker (det er så godt), gått på en grusom skitur og en veldig fin skitur, lekt i snøen med Trulte og slappet mye av. Jeg kunne ikke hatt en bedre jul, faktisk og det er så deilig å kjenne at julen har blitt en hyggelig og varm tid som gir meg gode følelser i stede for dårlige.

I dag skal det snø såppass mye at planen for dagen er å holde oss inne, se på julefilm og spille brettspill. Som dere hører er jeg enda veldig i feriemodus og det kommer nok til å være sånn ut året, haha. Så deilig!

Det er faktisk noe av det jeg setter mest pris på nå som jeg driver for meg selv, at jeg kan nyte hele jula. Før måtte jeg alltid tilbake til Oslo, fra Larvik, for å jobbe 27. eller 28. Nå kan jeg jobbe her på hytta og jeg føler meg så heldig!

Håper dere har hatt noen fine dager og at dere er klare for blogging igjen 🌟

8 kommentarer
    1. Så hyggelig med et nytt innlegg fra deg! 😀 Håper du nyter litt fri! Det fortjener du virkelig! <3 Høres ut som du har det supert, godt å høre at julen har vokst på deg! Julaften er verdens koseligste dag for meg. Jeg har spist og kost meg sååå mye de siste dagene, at nå skal jeg leve litt mer normalt et par dager, hehe. Kos deg videre, fine <3

    2. Glemte å si at det var et flott bilde av deg! Så nydelig du var i den genseren! Den fargen kledde du virkelig! Skulle ønske at det var mulig å redigere kommentarer nå, virker så påtrengende å skrive 2 kommentarer etter hverandre, hehe! <3

    3. Heisann! Oppdaget bloggen din gjennom Stina sin blogg like før jol, og eg vil bare si: Så fin blogg!!!❤ Gledar meg alltid til å titte innom😃 Fikk med meg både din og Sofie sin, og dere begge har så god kvalitet og godt innhold! Feelgood! Det gledes😃
      God jul videre❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg