EN PERSONLIG INNFLYTNINGSGAVE

Reklame | asnnonselenker Royal Design

Da vi endelig fikk kjøpt leilighet og alt av papirer var skrevet under bestilt jeg en liten innflytningsgave til Morten og meg. Jeg ville gjøre en liten greie ut av selve overtakelsen. Det er jo kjempestort! Vår aller første leilighet og vi eier den sammen. Nå skal dele dette hjemmet og ha hver vår nøkkel, så jeg tenkte at det var veldig passende og koselig med en personlig nøkkelring. Jeg fant disse på Royal Design og de var så enkle, men samtidig veldig fine så jeg bestilte en M og en A.

Dere finner nøkkelringen HER.

 

4 kommentarer
    1. Når det tar en time å se på bildene på bloggen din blir det rett og slett «tiltak» å klikke seg inn. Bør du ikke ordne det snart?

      1. Jeg har meldt ifra sååå mange ganger og de sier at de jobber med det.. Jeg beklager!! Skjønner det er kjedelig, men får ikke gjort mer med det enn å la support fikse det 🙁 prøv Google chrome, det går i hvert fall raskere hos meg enn safari.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg