EN PERFEKT STAYCATION

Reklame | annonselenker Nelly

Hei, fineste dere. Håper dere har hatt en fin helg og at alt er bra med dere ☺️

Jeg har hatt en helt fantastisk helg, særlig det siste døgnet. Morten og jeg sjekket inn på The Thief og tok en staycation. Jeg håpet og regnet med at det skulle bli digg, men så digg for sjela visste jeg faktisk ikke at det skulle bli. Jeg var så glad og lykkelig. Det var akkurat dette jeg trengte. Etter å ha prøvd alt mulig rart for å komme i humør og ikke føle meg tom den siste måneden så var det faktisk noe så lite som å komme seg ut av hjemmet og bo en natt et annet sted som skulle til.

JAKK HER – GENSER HER – BUKSE WRANGLER – SKO HER

Vi sjekket inn, slappet av litt og tok oss et glass bobler før vi gikk ut for å være litt turister i egen by og få litt frisk luft. Det var ganske deilig vær faktisk. Litt grått, men skikkelig friskt og så stille.

Vi gikk innom Åpent Bakeri på Tjuvholmen og kjøpte med oss hver vår kaffe før vi gikk rundt og kikket, satt oss ned på bryggekanten og bare nøt stillheten. Det var fantastisk!

Så dro vi tilbake til hotellet for å nyte pakken jeg hadde booket, nemlig “room arrest”. Denne kan varmt anbefales om alt du trenger er en pause fra virkeligheten med en du er glad i. Du får bobler ved ankomst, rom med badekar, ansiktsmasker, badesalt, middag servert på rommet, en snack pack og frokost på sengen. Perfekt!

Okei, dette høres skikkelig ut som reklame, men det er bare en anbefaling hehe. Oppholdet er betalt av egen lomme 😅

Nydelig vegetarburger!

Det var helt perfekt og jeg dro hjem med mye mer glede og energi enn jeg kom med 🌟

10 kommentarer
    1. Åhhhh digger dere! Dere er alltid så koselige og avslappende å se på!!! Håper løpeserien din kommer snart Morten! Digga den halvmaraton videoen deres!

    2. Fine dere! Så utrolig trivelig da! Sånt hjelper virkelig på altså! Jeg synes dere er flinke til å finne på ting! 😀 Hærlig! <3

    3. Andrea, må bare si en ting jeg tenkte på! Så utrolig flott jente du er, du stråler virkelig for tiden og der ser ut som du og Morten har det veldig bra sammen! 🤗

    4. Det hørtes fantastisk ut!

      Jeg har faktisk aldri kommentert på bloggen din før, men jeg er innom nesten daglig. Jeg ville bare si at du er så inspirerende! Jeg blir rett og slett glad av å titte innom bloggen din og lese innleggene dine. Du er veldig flink og dyktig, og du er et lyspunkt i hverdagen 🙂 Du er et forbilde for meg <3 Stå på videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg