EN PERFEKT BURSDAGSGAVE

Reklame | annonselenker Nelly

Vet dere hva? Jeg har hatt det så utrolig fint i Gdansk. Jeg fikk den beste bursdagsgaven jeg kunne få og det er veldig moro å se hvor godt Morten kjenner meg.

Han ville ta meg med på en reise til et sted hvor jeg kunne få masse kule bilder, spise god mat og shoppe. Han sørget til og med for at jeg fikk badekar på rommet. Alt var helt perfekt! Hvor heldig er ikke jeg som har en kjæreste som er så støttende når det kommer til jobben min at han legger opp turen etter det. Altsååå jeg føler meg som verdens heldigste jente, virkelig.

TOPP HER / BUKSE HER JAKKE HER / VESKE NUNOO / BUKSE HER / SKO HER / T-SKJORTE BERSHKA

Gdansk er definitivt en by vi kommer til å dra tilbake til i fremtiden. Den har liksom litt av alt og det er så sykt billig der at man nesten ikke tror det når regningen kommer.

For eksempel så spiste vi en veldig god middag med forrett, to drikke hver og hver vår hovedrett. Vi betalte rundt 250 norske kroner! Til sammenligning satt vi oss ned i Østbanehallen og spiste hver vår rett, jeg hovedrett og Morten lunsjrett og hadde et gladd vann med kullsyre hver. Det kostet rett i underkant av 500 kroner, så i Gdansk kan man virkelig kose seg for en billig penge.

Vi var for det meste i Gamlebyen og den var utrolig vakker! Jeg følte at jeg gikk i et slags eventyrland, en blanding av Harry Potter og Alice in Wonderland kanskje. Helt syke bygninger! Nei, dette var helt fantastisk og jeg anbefaler absolutt Gdansk videre. Vi hadde ikke så alt for mye tid der så jeg tror ikke det kommer en full guide, men noen tips skal jeg alltids klare å komme opp med 😉

 

Tusen takk til Morten og til svigers som bidro til at jeg fikk meg en skikkelig hyggelig overraskelse som jeg kommer til å huske for alltid.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT 

8 kommentarer
    1. Åhhh, så utrolig kos det så ut! Så fine bilder! Og så fint kledd dere var! Wooow! Headeren din er også nyyydelig!
      Wow, wow, wow! Just george! 👏❤️

    2. OK.. Hvor har du fått tak i den hvite blusen med de vide armene? Jeg er redd livet mitt avhenger av at jeg får en sånn!! (Neida, ingen overdrivelser her i gården, liksom (hehe))..

      Dessuten var det bildet forran den høye skulpturen med høygaffelen, hvor du har på deg skinnklær dritstilig!

    3. Man får mat på restaurant til 250kr her i Norge også… Kommer an på hvor du drar, og hva du spiser…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg