EN MISLYKKET TUR

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE HER / VESKE HER

God morgen! I dag våknet jeg opp i en liten by som heter Osnabrück i Tyskland. Ikke hørt om det? Vel, det hadde ikke jeg heller før i går haha. Det er vel noe av sjarmen med slike roadtrips, plutselig havner man på steder man ikke en gang ante at eksisterte.

Vi startet jo dagen i Flensburg og kjørte til Hamburg, hvor vi parkerte litt utenfor sentrum og tok toget inn. Der koste vi oss i noen timer og startet med en utrolig deilig frokost på et sted som het Green Lovers. Utrolig god og sunn mat, så hvis dere noen gang skal til Hamburg burde dere ta frokosten der.

Etter frokost vandret vi litt rundt og kikket, Morten handlet seg masse nye klær til min store glede. Jeg elsker å kunne shoppe gjennom han, haha. Nå kjøpte han en del ting som er litt annerledes enn hva han vanligvis bruker og det var så kult. Jeg gleder meg til å se han i de klærne i løpet av sommeren altså. Det ble jo noe på meg også. Jeg klarte ikke stå imot Zara og i det jeg kom inn døren så jeg en bluse som jeg bare måtte ha. Den er så fin! Jeg skal prøve å spare den til Manchester turen i slutten av måneden så dere får se den da.

Vi avsluttet Hamburg-turen med en gelato hver og tok toget tilbake til parkeringsplassen utenfor byen. I løpet av tiden vår i den tyske storbyen hadde dere bestemt at vi skulle kjøre videre til Liege i Belgia og tilbringe natten der på det fineste hotellet vi fant. Jeg var så gira på det etter det grusomme hotellet vi bodde på i Flensburg. Jeg fant et nydelig, og egentlig ganske rimelig hotell og vi satt kursen mot Liege.

Til vår store skuffelse måtte vi vrake den planen. Vi havnet nemlig i tidenes kø på motorveien like etter Hamburg og kjørte vel i rundt syv til tretti kilometer i timen så det sier seg selv at vi ikke kom veldig langt på vei. Dette fortsatte i rundt to timer og vi skjønte at det bare var å gi opp å komme seg til Liege. Begge var skrubbsultne og jeg var veldig på etterskudd med bloggen. Det endte med at vi stoppet i den første byen vi fant med ledig hotell som ikke fikk meg til å krympe meg av tanken på å bo der, og slik endte vi altså opp i Osnabrück. Akkurat der og da følte jeg at turen var skikkelig mislykket, men heldigvis tok det seg opp.

En deilig middag på L`Osteria hvor begge siste til vi nesten sprakk før vi sjekket inn på et godkjent hotell, fikk unnagjort jobb og ikke minst slappet av litt. Det har gått så i ett at jeg blir helt sliten, haha. I tillegg oppdaget jeg at jeg har glemt p-pillene mine i Kristiansand så da er det bare å vente på at humørsvigningene og mensen skal ta over kroppen min. Vel, vel. Nå kan det bare gå oppover og jeg vet om ei som skal ha en deilgi belgisk vaffel når vi ankommer Verviers i Belgia om en liten stund.

Hahah, begge to var så slitne i går kveld så det var bare å glemme noe annet enn “se ned i gulvet”-bilder. I dag blir det andre saker, woho.

Husk at dere fortsatt kan være med på å bestemme reisen vår. I dag stemmer dere på min Instagram og dere skal blant annet få velge mat, komme med forslag til utfordringer og mye annet moro. God lørdag, folkens!

 

1 kommentar
    1. Mislykkede turer er så irriterende. Men som reglel kan man le av det etterpå. Har hatt noen sånne turer på ferie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg