EN LITEN SOMMERFERIE

Reklame | annonselenke Junkyard

Hei, fineste dere! Nå er det en liten stund siden sist, men jeg fikk lyst til å komme innom og dele litt igjen 😊

Morten, Trulte og jeg har vært på en liten miniferie på hytta og i Lindesnes. Vi pakket bager og fylte bilen på onsdag, kjørte fem timer sørover (tror jeg hehe) og kom opp til fantastiske Bortelid. Jeg elsker å være der! Får virkelig ro i sjela på en helt egen måte. Det er noe med hytter. Jeg er veldig avslappet på alle mulige hytter, haha.

Vi hadde noen deilige dager der før vi kjørte ned til Lindesnes for å bo noen dager hos familien til Morten. Det var like koselig som alltid! Vi bare koste oss, var på sykkeltur (min første siden ungdomsskolen), løpeturer, spiste deilig mat, tok et kveldsbad og koste oss. Så dro vi en tur til Lillesand for å besøke pappa og for å se på det nye hjemmet hans. Han har byttet ut den forrige båten med en mer praktisk (og nydelig) seilbåt! Det var superkoselig 🌼

En perfekt miniferie og her kommer et lite bildedryss fra nettopp den.

Familieselfie

Nydelige Bortelid

Kveldsbad i Lindesnes

Etter løpetur-selfie

Nydelig tur

❤️❤️❤️

Bikinien er forresten fra Shein.com

Fineste

Tapas på Mercado

Kjolen er fra Love Lolita, vesken ble kjøpt i Thailand og skoene er fra Adidas (her)

Turer og koser oss

🐴

Meg på tur, hehe

Lillesand

Koser oss i båten

Solnedgang på Vigeland ✨

0 kommentarer

Siste innlegg