EN LISTE FOR DAGEN I DAG

Reklame | annonselenker Nelly

SETT HER

God morgen, fineste dere! Jeg tipper det er flere enn meg som føler det er mandag i dag? Som om jeg ikke var forvirret nok over dagene fra før, haha. Det er jo en slags mandag uansett og jeg har laget en liste over hva jeg håper å få gjort i løpet av dagen i dag.

✨ Bake scones til frokost. Det er så enkelt å lage, det går superfort og er så godt! Jeg har blitt litt hekta, så deilig med nybakte scones til frokost med kremost og bringebærsyltetøy.

✨ Ukeshandle. Denne gangen skal vi filme det! Jeg synes det var en så god idé. Vi pleier jo å ukeshandle, og selv om vi noen ganger må innom butikken en ekstra gang eller to for småting så pleier vi å klare å holde oss ganske bra på det vi handler så nå skal dere få se hvordan vi planlegger og hva vi handler denne uken.

✨ Ta bilder til et samarbeid og være fotograf for Morten. Dette tenker jeg vi gjør i samme slengen som ukeshandlingen. Vi må ha bilder til samarbeid begge to. Jeg kjenner jeg er sykt glad for at vi har hverandre når det kommer til jobb i denne situasjonen. Jeg hadde vært helt lost uten fotograf.

✨ Hente pakker på posten. Jeg har i hvert fall en liggende, og håper to andre har rukket å komme frem så jeg får hentet de i samme slengen. To er til samarbeid og en har jeg bestilt for gøy.

✨ Dra innom pappa med matvarer og middag. Vi pleier å handle for han også når vi ukeshandler. Han er i risikogruppen og unngår det aller meste, i hvert fall matbutikken så vi tar den jobben med glede. Jeg fikk sykt mye rester etter gårsdagens deilige indiske middag, så jeg tar med litt av den til han også!

✨ Tur med Trullte. Hun var ganske sliten i går etter turen på søndag og masse inntrykk da vi var på besøk på ettermiddagen og kvelden. I dag satser jeg på at hun er litt mer energifull og klar for en liten tur. Vi skal ikke gå alt for langt, i morgen skal vi nemlig på en ordentlig tur så hun må være uthvilt.

✨ Redigere bilder og klargjøre samarbeid. Ikke mer hokus pokus enn det. Jeg skal redigere bildene vi tok og sette hele samarbeidet sammen så det er klart til å leveres til godkjenning.

✨ Blogge til i kveld og prøve å klargjøre noen innlegg til arkivet. Jeg har som jeg nevnte i uken som gikk ligget litt bakpå den siste tiden. Nå skal jeg prøve å komme frempå igjen og ligge et steg foran i stede for et steg bak.

✨ Planlegge YouTube for resten av uken og redigere ferdig video. Morten og jeg skal spille inn litt forskjellig denne uken. Vi har klart å komme på en liten liste med idéer og skal lage en plan på når vi skal spille inn hva. I tillegg har jeg en video som jeg straks er ferdig med å redigere som jeg skal gjøre helt klar.

✨ Trene en enkel styrkeøkt med Morten. Han har en økt som er effektiv, enkel og morsom. Han har egentlig ganske mange! I dag skal vi gjøre 100 repetisjoner av forskjellige øvelser. Vi gjør de ikke i strekk, men tar så mange vi klarer per runde så er det annenhver gang til vi er ferdig. Sist slo jeg han og ble ferdig først så jeg tror han er gira på revansje, haha.

10 kommentarer
      1. Det er egentlig bare det som står 🙂 Så kan du jo velge selv hvilke øvelser du vil gjøre. For eksempel: knebøy, man skal ta 100 stykker hver. Så starer du og tar for eksempel 20, neste person tar 20, så tar du kanskje 30, neste tar xx så jobber du deg opp til 100. Du har pause når den andre personen gjør øvelsen.

    1. Kan du legge ut økten dere skal gjennomføre, omså bareøvelsene? Hørtes artig ut så vil prøve med samboer 😄💛

    2. Æ ser du har en sånn dings bakpå mobiln, kordan sett den fast ? Kan det ødelægge batterie på nån som helst måte ? 🙂

      Håpe du kan svare <3

    3. Ååå tusen tusen takk før svar <3 Da tar æ sjansen på og kjøpe mæ sånn æ også 😀

      Har du hatt den længe på og kan man bytte deksel eller må man da kjøpe ny sånn dings ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg