EN HELT FANTASTISK NYHET

Reklame | Nunoo

Hei, mine kjære! Nå har jeg noe veldig moro å fortelle dere. Jeg har for lengst trykket veskemerket Nunoo til mitt hjerte og det har blitt en stor favoritt. Jeg startet med å kjøpe en veske som jeg hadde sett på lenge, og da jeg fikk en ganske god lønning tenkte jeg at nå er det på tide å unne seg!

Siden jeg kjøpte den vesken har det kommet flere Nunoo-vesker i samlingen min. Det vet jo dere som følger meg godt. Jeg har jo Nunoo-vesker på nesten hvert eneste bilde!

Min store favoritt den siste tiden har vært min Ellie-modell i sort med flettemønster. Jeg har også skaffet meg en gjennomsiktig veske i neongul, en semsket veske i grønn og en beige som går til omtrent alt. Så jeg har nå fire Nunoo vesker i samlingen og jeg har en stor strandveske som også er fra Nunoo.

Enkelt og greit, jeg elsker Nunoo og grunnen til at jeg er så glad i dag er at jeg kan fortelle at jeg har fått lov til å samarbeide med dette fantastiske merket i høst! Bare se på den nye vesken min… Den er så sykt kul og jeg kjenner på meg at en ny favoritt har ankommet samlingen 😉

Hvis dere vil se hvor mye kult de har og hvordan man kan style veskene på mange forskjellige måter så kan dere se det HER.

Jeg er så ufattelig glad for denne muligheten. Det finnes virkelig ikke noe bedre enn å få en samarbeidsavtale med et merke man for lengst har forelsket seg i, og allerede har flere modeller som jeg har lagt min elsk på.

Jeg vet at kvaliteten er god og dere trenger ikke tvile et sekund på om jeg står 100% inne for dette samarbeidet, noe jeg alltid gjør, men jeg vet at folk ofte er skeptiske til bloggere og reklame. Det trenger dere ikke være nå i hvert fall!

Nå har høst- og vinterkolleksjonen til Nunoo kommet ut og jeg har fått plukke ut noen favoritter som jeg kan vise frem til dere! De har utrolig mye fint og hvis du vil se hele utvalget så kan dere klikke dere inn HER. Nunoo sender til Norge, jeg har selv bestilt fra hjemmesiden deres (senest i sommer) og det er rask og trygg levering. Du må riktignok betale toll om du kommer over tollgrensen, greit å være oppmerksom på før du bestiller.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT 

8 kommentarer

Siste innlegg