EN HEL DAG I BILDER / THAILAND

Reklame | annonselenker Nelly

God morgen, verdens beste dere! Tenk, nå har jeg bare noen dager igjen her i varmen før over et halvt døgn med reising venter. Uff, det orker jeg faktisk ikke tenke på helt enda. Jeg skal virkelig nyte de siste dagene med avslapning, strand og kos.

Jeg vet at flere har savnet bilder fra turen og oppdateringer på sosiale medier, men som jeg svarte en leser i går så har jeg tatt meg litt ferie. Jeg har som regel lagt fra meg mobilen på stranda, på båtturer og det som er og rett og slett vært til stede i øyeblikket. Når jeg kommer hjem blir ting som normalt igjen, men jeg vil veldig gjerne nyte denne ferien med å faktisk ta litt fri også. Håper dere skjønner det <3 Vi vlogger forresten hver dag, så dere kommer til å få se masse når vloggen fra turen kommer ut.

Litt må jeg jo jobbe og i går hadde jeg faktisk noe som kan være i nærheten av en arbeidsdag. Vi dro på båttur og jeg tok bilder helt fra morgen til kveld og har satt det sammen til en Thailand-versjon av min dag i bilder! Det var altså så utrolig fint på den stranden vi endte opp på. Bare se på disse bildene!

SOLBRILLER QUAY HER / BADEDRAKT PIECES HER / SKJØRT H&M (kjøpt i fjor)

Vi startet dagen med å kjøre et godt stykke bort fra der vi bord hvor en fiskebåt ventet på oss. Noen fisket, andre solte seg og noen (meg hehe) brukte noe av tiden på å sove litt. Jeg tror vi kjørte i en god del timer før vi ankom en helt nydelig strand. Båten stoppet like utenfor og vi fikk snorkleutstyr. Altså bare vent til dere får se vloggen, det var så kult!

Vi snorklet, badet og koste oss en liten stund før vi fikk middag servert på båten. Da var det så fersk fisk som man kan få, nemlig fisken som ble fisket under båtturen vår med masse godt tilbehør. Jeg får jo litt vondt av den stakkars fisken. Det blir så veldig nære når man faktisk ser stakkaren bli dratt i land og så ligger den stekt på bordet foran deg en time senere. Sååå, jeg stod over og koste meg med digg tilbehør og frukt!

Deretter stod stranden for tur og det var så utrolig fint!

Vi gikk i land og startet med å sette oss på en restaurant for å få i oss noe forfriskende. Da vi satt der kom det plutselig en gigantisk øgle gående opp på steinene rett ved siden av oss. Jeg var den første som oppdaget den og ropte ut “hva i helvete er det der?”, muligens til de andres forskrekkelse haha. Jeg så først bare hodet og ble redd for at det var en gigantisk slange. Den stod jo der og strakk ut den ganske så slange-lignende tungen sin, men det var heldigvis en ganske så ufarlig øgle som bare spaserte videre.

Dessverre så hadde vi bare en time på den stranda, men vi gikk opp til en liten høyde og fant den fantastisk utsikten før vi løp ned igjen og brukte de siste minuttene i strandkanten før båten kjørte hjem, vi dusjet og tok på oss rene klær før det bar ut på eventyr.

KJOLE KISS THE SKY HER / Hahah, se ei som har hatt på seg solbriller ja. Forresten, hvor fin er ikke den nye vesken min? Moren til Morten var så snill og kjøpte den til meg da hun var på besøk hos en de kjenner som selger disse veskene. Den passer jo perfekt til omtrent alt jeg har med meg av klær og jeg er helt lost i denne vesketrenden om dagen så gjett om jeg ble glad da!

Neida, eventyr ble det nå ikke akkurat. Morten, foreldrene hans og jeg dro på en av favorittrestaurantene mine i området (Mamma Mia) og spiste en deilig middag før vi dro tilbake til villaen og alle gikk tidlig til sengs. Det tar på med en hel dag på båttur i varmen, men åå så deilig det er å legge seg på slutten av dagen.

Sånn, der fikk dere et lite innblikk i en av dagene jeg har hatt her. Jeg skal prøve å ta litt mer bilder de siste dagene, men jeg lover faktisk ingenting haha. Det er ganske deilig å ikke være på hele tiden… Litt ferie må man unne seg 🙂

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer
    1. Hei fineste!❤️ Så klart skal du ta deg litt fri!!! Jeg synes absolutt ikke bloggen preges av det heller jeg! Du er så utrolig dyktig, ferie eller ei!😁 Gleder meg til vlogg! Håper det blir 2 stk jeg da, haha!
      2 korte istedet for en lang, hehe!
      Digger deg! Stor klem til skjønne deg! Kos dere max de siste dagene!❤️

    2. Hei!
      Husker du en gang for en tid tilbake skrev ett blogginnlegg om hvordan du opplevde ett par dager som “ekte blogger”, hvor du kun var hjemme og blogget ettersom du hadde fri fra jobb. Husker da at du skrev at dette var noe som du absolutt aldri kunne gjort, og at du hadde blitt gal av å kun gå hjemme og være i en slags selvsentrert boble. Hva tenker du om at det er dette som er planen din for høsten? Trives du bedre med det nå, enn det du gjorde tidligere? <3

    3. Jeg syntes du har vært kjempeflink til å oppdatere jeg! Og bildekvaliteten er helt amazing😍

      Kos dere masse videre på tur☀️

    4. Det er så godt å se deg sånn som dette for tiden! Det virker som du genuint er lykkelig og bare nyter livet ❤️ Alle må kunne ta pauser, stoppe opp og bare leve i øyeblikket for livet går fort og det er nå du lever!
      Du virkelig stråler om dagen, og det er så fint å se ❤️ Kos dere masse!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg