EN GRUSOM BESKJED OG MASSE TÅRER

Reklame | annonselenker Nelly / Monki

ANTREKK MONKI

Hei, fra Amsterdam! Nå sitter jeg i hotellsengen min med Modern Family på tv-skjermen foran meg. Jeg er helt utmattet etter denne dagen, og egentlig uken.. Jeg tror allikevel det var godt å komme seg litt bort.

Da jeg kom frem til hotellet gikk jeg rett ned i restauranten og bestilte all mat jeg fikk lyst på. Det ble bruschetta til forrett, etterfulgt av pasta og til slutt en deilig dessert. Nam, nam.

For en gangs skyld klarte jeg å kose meg skikkelig med maten og spise i et normalt tempo. Vanligvis hiver jeg i meg maten, men nå var jeg så sliten at jeg ikke orket å rushe. Jeg hadde heller ingen plan om hva jeg skulle gjøre etter jeg var ferdig med middagen, så hvorfor ikke bare slappe av og nyte.

Nå er jeg tilbake på rommet mitt, har tatt den deilig varm dusj og tatt på meg en av disse vakre sheet-maskene som gjør at jeg kunne fått rollen som morder i en hvilken som helst skrekkfilm. Dere får forresten 25% på disse maskene og alt annet på Nelly.com ved å bruke koden SVEINSDOTTIR25 (gyldig ut dagen). Måtte bare skyte inn det, hehe 😉

Sååå over til hvorfor det føles som om livet suger litt i dag. Jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Jeg er helt nedbrutt. De siste dagene, egentlig den siste uken har vært ganske kjip(e). Det har vært feil på feil og utsettelse på utsettelse med kjøkkenet. Det viser seg at vi ikke får den siste essensielle delen vi mangler før 20. desember… Det har vært uforutsette utgifter og så mange feil. Både Morten og jeg har vært preget av dette, men vi har liksom alltid klart å snu det og se det vi har som er positivt i situasjonen, men det toppet seg virkelig i dag tidlig.

Jeg fikk en beskjed som satt meg helt ut. Det var skikkelig dårlige nyheter og jeg tuller ikke når jeg sier at jeg har grått fra klokken ni i dag tidlig og helt frem til jeg tørket de siste tårene i det jeg gikk inn dørene til flyplassen. Det var liksom den siste dråpen. Nei, ikke dråpe, mer som en forbanna foss som plutselig kom ut av det blå. Så nei, hva skal jeg si. Ting går ikke akkurat på skinner i dag.

Nei, ingen har dødd og det er ikke noe sånt, men det var en ekstremt dårlig beskjed å få på toppen av alt annet. Det er som om denne uken er full av tester, at vi bare må lide oss gjennom dette så blir ting bra igjen 😂 På den positive siden får jeg et ordentlig avbrekk nå og hvis jeg er heldig rekker jeg en tur inn til sentrum av Amsterdam i morgen så jeg kan da på Primark, haha.

Nå skal jeg kose meg med serie og legge meg tidlig så jeg kan starte dagen i morgen med masse energi! Det er jo ikke annet å gjøre enn å prøve å kose seg så mye man kan.

Håper dere har hatt en fin starte på uken i all fall!

10 kommentarer
    1. Men hva var den grusomme beskjeden? Føler ikke helt jeg fikk besvart spørsmålet som kom ved tittelen til innlegget 🙁

      Ellers håper jeg du har en fin ferie❤

    2. Hva var det du fikk vite? Dårlige nyheter altså… 😒 Nå ble nysgjerrig. Var det noe du skrev om cellegorandringer tidligere eller jeg drømmer sikkelig nå?

      1. Hei <3 Nei, det er ikke noe slikt, men det var en veldig dårlig beskjed for meg å få akkurat nå.. Jeg lover at jeg skal dele, men tiden må være inne om jeg kan si det sånn <3 Det er ikke noe alvorlig i det store bildet, men for meg var det en ganske "knusende" beskjed, men det handler ikke om min eller noens helse <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg