EN GAMMEL FAVORITT

Reklame | annonselenker Gina Tricot

Her om dagen gikk jeg innom Gina Tricot. Det ligger en på et senter i byen her i Kristiansand, og jeg tenkte at nå er det lenge siden jeg har vært på Gina! Jeg hadde en periode for noen år siden, men så har jeg nesten glemt det litt bort. Så jeg tok en tur innom og de hadde fått inn utrolig mye fint!

Jeg kjøpte med meg et par plagg som dere garantert kommer til å se her på bloggen og gikk rett inn på nettbutikken for å se om det var noe jeg hadde oversett. Altså, så utrolig mye fint! Her kommer noen av mine favoritter:

TOPP HER / SKJØRT HER / TOPP HER / KJOLE HER

BUKSE HER / ROSA BUKSE HER / BEIGE BUKSE HER / KJOLE HER

GENSER HER / BRUN GENSER HER / SKJØRT HER / KJOLE HER

KJOLE HER / BUKSE HER / BLAZER HER / JAKKE HER

TEDDY COAT HER / BLAZER HER / KÅPE HER / JAKKE HER

JAKKE HER / KÅPE HER / SKJORTE HER / TOPP HER

TOPP 1 HER / TOPP 2 HER / TOPP 3 HER / TOPP 4 HER

HVIT BUKSE HER / JEANS HER / LYS BUKSE HER / SORT BUKSE HER

0 kommentarer

Siste innlegg