EN FORSVUNNET PAKKE OG DAGEN I DAG

Reklame | annonselenke NElly

Hei, fineste dere! Nå sitter jeg med beina høyt og er godt nede i et stort glass med deilig rødvin. Ah, det er lenge siden sist altså. Det er faktisk en utrolig deilig måte å koble av på. Ikke noe tv, ikke podcast, ingenting. Bare meg, et deilig glass med rødt og stillhet. Nok om det!

I dag ble det en veldig sen oppdatering. Litt uvanlig her, jeg liker egentlig å dele på morgenen, men i dag ble det ikke helt sånn.

Jeg stod opp og var egentlig glad og fornøyd frem til at jeg oppdaget at pakken jeg skulle sende med helthjem ikke var hentet og at den heller ikke lå der hvor den ble lagt ut. Den var rett og slett forsvunnet, men takket være en god gammeldags lapp i oppgangen så kom den tilbake til meg for bare noen minutter siden! Jeg fikk troen på folk igjen, haha. Så utrolig snilt å levere den tilbake. Jeg er så takknemlig! Nå kan den nye eieren nyte kjolen sin og jeg kan få ro i sjela. Deilig!

Ellers har dagen min vært ganske kjedelig. Jeg har jobbet, jobbet og jobbet litt til. To YouTube-videoer har blitt spilt inn, jeg har tatt bilder til, redigert og sendt inn utkast på et samarbeid som jeg gleder meg til å dele med dere! Jeg har sittet mye foran macen og egentlig bare vært på jobb. En ganske vanlig og kjedelig dag for å være helt ærlig.

Nå står maten i ovnen og jeg skal straks logge av for kvelden, nyte litt kvalitetstid med kjæresten min og fortsette på Borgen. Den serien anbefales på det sterkeste!

Ja, så hadde jeg kanskje ikke så mye spennende å dele i dag haha. Men! Nå har jeg i alle fall sagt hei, så skal jeg komme sterkere tilbake i morgen ❤️

 

Åh, forresten! Dere får 20% rabatt på alt fra NLYBYNELLY hvis det er noe dere trenger 😉

4 kommentarer
    1. Så bra det ordnet seg med pakken da! 😀 Jeg må si jeg syns det virker som du jobber skikkelig bra! Og hardt!
      Heia deg altså! <3

    2. Hvordan tenker du at politiet kunne ordnet opp om du anmeldte at pakken var forsvunnet? Med mindre det ikke er kameraovervåking eller lignende så kan de jo ikke gjøre noe?

      Neste gang bør du dra på postkontoret og sende pakker. Er dessverre mange frekke folk som ødelegger for andre 😒

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg