EN FANTASTISK GOD LUNSJ

Reklame | Chiquelle / annonselenke Nelly

PLAYSUIT CHIQUELLE HER (20% rabatt med ANDREA2020) / SKO HER

Endelig tittet solen frem og dro med seg litt varmegrader! Jeg klager mye på været her, men det er nok fordi jeg hadde litt for høye forventninger da jeg flyttet hit haha. Hallo, hør her da. Palmekysten, det glade Sørland, sommer på sørlandet. Alt dette før det til å høres så sykt idyllisk ut! Det er flott og fint her, men det er ganske normalt vær for å si det sånn 😂 Vind har vi i hvert fall nok av…

Uansett, i dag var det i alle fall deilig vær og det var det bare å utnytte. Morten og jeg skulle uansett til byen for å ta en del bilder, men vi benyttet sjansen til å kose oss litt ekstra i finværet.

Det ble en deilig lunsj på Panda Panda, et av favorittstedene mine. Det er definitivt restauranten jeg har besøkt aller mest siden jeg flyttet hit og det er enkelt og greit på grunn av maten. De har så mye god og sunn mat som man kan kose seg med og bli ordentlig deilig mett av.

Min favoritt, som jeg spiser her, er mango vegan salaten deres. Mortens favoritt er grilled chicken sandwichen. Der har også kjempegode smoothie bowls som absolutt kan anbefales!

Det ble en deilig lunsj etterfulgt av skikkelig godt bakverk fra Drømmeplassen. De har helt sykt gode skolebrød. De må dere teste om dere er i byen 😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg