EN ETTERLENGTET TUR UT AV OSLO

Reklame | ARKET og Nelly, annonselenker

GENSER ARKET HER – SKJØRT HER

Halloen, dere 🌸 Jeg ville bare titte innom og si hei egentlig!

Nå sitter jeg i stuen til Mortens foreldre i Lindesnes. Etter seks timer på kjøretur med to ladestopp kom vi oss hit i går kveld. Morten, Trulte og jeg på roadtrip. Det gikk veldig bra faktisk. Nå som vi har innlagte ladestopp får jo Trulte enda mer avbrekk i kjøreturen og det er nok deilig for henne. Litt kjedelig at det tar lenger tid enn det hadde trengt, men man må bare gjøre noe koselig ut av det.

Vi skal være her til søndag og planen er egentlig bare å være hjemme med familie og hjelpe til med litt flytting/oppussing. Jeg kjenner at det var ganske så deilig med et avbrekk fra leiligheten. Det blir jo mye tid der haha, så nå skal jeg nyte å være utenfor byen og være et annet sted enn hjemme. For ikke å snakke om å endelig se familie igjen! Nå er det kjempelenge siden sist. Nesten et halvt år tror jeg. Det er alt for lenge, men sånn blir det jo fort når ting er som de er. Det er jo mange som har gått enda lenger, så jeg er veldig takknemlig for at vi i det hele tatt fikk dratt hit nå ❤️

Så ja, det skal bli godt å savne leiligheten litt igjen og så skal jeg bare nyte tiden jeg har her nå. Så håper jeg dere nyter dagen videre og husk at vi spiller inn ny episode av podcasten i morgen så hvis dere har spørsmål eller problemer til den kan dere sende de inn på DM til @parprat_podcasten på Instagram!

 

❤️❤️

0 kommentarer

Siste innlegg