EN DAG I OSLO OG HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly / H&M

Jakken min er fra H&M og dere finner den her, skjorten finner dere her ☺️

Hei og god fredag, fineste dere! Var det noen som savnet meg her inne i går? Altså det var virkelig ikke meningen at bloggen skulle stå tom, virkelig ikke! Jeg var på farten hele dagen og planen var å oppdatere om dagen når jeg kom hjem, men det ble så sent. Alt tok lengre tid enn jeg hadde tenkt og kjøreturen hjem fra Oslo var i hvert fall lang nok, haha. Da jeg kom hjem tok jeg en dusj og stupte i seng, så trøtt! Så det må jeg bare beklage, men jeg håper dere kan tilgi meg denne ene gangen.

Så ja, jeg var i Oslo i går. Morten og jeg leverte Trulte hos pappa litt før klokken åtte og kjørte inn til hovedstaden for en møtedag. Veldig greit med møter i Oslo, da har jeg en unnskyldning til å ta meg en dag i favorittbyen.

Det var to veldig fine møter! Et med mitt nye, flotte management United Influensers som gikk veldig fint. Det var supert å møte de jeg skal jobeb med, og har jobbet litt med fra før, ansikt til ansikt. De var veldig hyggelige alle sammen og jeg gikk derfra med en skikkelig godfølelse.

På vei derfra gikk jeg innom en venninne som var på jobb og fikk skravlet litt, før jeg dro og møtte Morten og Einar. Skravlet litt mer før Morten og jeg dro til favoritten Oslo Raw for å spise lunsj. De har sååå god mat og jeg elsker lokalet på Frogner. Nydelig! Egentlig ville jeg teste ut den nye restauranten som har fått så god kritikk, The Vandelay, men siden det neste møtet var på Frogner og det var knapt med tid så får det vente til neste gang. Har noen av dere vært der?

Ja, etter lunsj var det tid for det siste møtet som var veldig interessant før vi kjørte hjemover. Dagen gikk så fort! Jeg hadde sett for meg at vi skulle vandre rundt og bare kose oss, men det gikk veldig i ett og plutselig var klokken langt over fem. Jaja, det blir nok flere turer fremover ☺️ Jeg håper i hvert fall det! Oslo er såå fin på høsten.

I dag er det jo fredag, woho! Jeg har en vanlig arbeidsdag før jeg reiser på hyttetur i ettermiddag. Trulte og jeg skal på tur med fire gode venninner av meg, og jeg gleder meg masse! Det blir så koselig ❤️

Skal dere noe gøy i helgen?

6 kommentarer
    1. Så bra at gårsdagen gikk så fint! 😀 Kos deg masse på hyttetur i helgen med Trulte og venner! God helg fine deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg