EN AVLYST TUR OG NYE PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

GENSER HER / BUKSE HER

God morgen! Eller kanskje det er god formiddag nå? Jeg vet faktisk ikke, men det er vel egentlig ikke så farlig.

I dag skulle vi egentlig avgårde til Lindesnes og gå en veldig fin tur der, men været er litt ustabilt og med tanke på vår forrige tur (hvor vi fikk regn, hagl og sol om hverandre) så fant vi ut at det var best å utsette til en dag hvor det er meldt litt bedre og mer stabilt vær. Det verste jeg vet er å gå rundt å være kald og våt langt hjemmefra, så den sjansen tar vi rett og slett ikke.

Heldigvis har vi en ganske åpen timeplan fremover så det blir nok ikke noe problem å ta igjen den turen ganske snart. I stede bytter vi ut turplanen med noe annet. Det blir rydde- og vaskedag her i heimen. For å være ærlig ser det ganske så fælt ut her nå. Jeg som var sikker på at jeg kom til å ha det strøkent når jeg hadde så mye tid til overs og kom til å gå mye hjemme. Neida, det er helt motsatt. Nå gjør jeg ikke annet enn å legge fra meg rot, spise førti ganger om dagen og fylle opp oppvaskmaskinen… Jeg har en balje fylt med rene klær som jeg ikke har lagt på plass i skapet enda fordi jeg først må rydde ut av skapet for å få plass, hehe. Latskap på sitt beste.

Det er merkelig det der. Jo mer jeg er hjemme, jo mer rotete blir det 😉 Jaja, nå skal vi i hvert fall få ryddet og vasket igjen så blir det selvfølgelig noen småturer med Trulte og vi skal prøve å få trent en liten økt på vårt lille hjemmegym. Jeg føler egentlig ikke at vi kan kalle det for et hjemmegym, men det er det nærmeste vi kommer et hjemmegym i blokk tror jeg.

Uuuh, så krysser jeg fingrene for å få et par hentemeldinger i dag! Jeg har bestilt nye bilder til veggen bak sofaen på stuen. Vi har to vinterbilder der nå og det passer ikke helt inn lenger. Så har jeg bestilt to store bilder til å ha over sengen på soverommet. Det tror jeg blir kjempefint og jeg gleder meg så til å få det på plass! I tillegg har jeg bestilt meg litt annet småtteri som jeg venter på.

Det var vel det jeg hadde å dele med dere i dag. Nå har Morten satt på bytt er bytt og babler i vei om antikviteter her. Har dere sett det forresten? Det ligger på TV2 sumo 🙂

Ellers får dere ha en nydelig dag, så blogges vi senere!

PS. Nelly har 40% på masse vårnyheter som dere finner HER

2 kommentarer
    1. Hei, har du en rabattkode p0 desenio å dele ut i nærmeste fremtid?
      Liker bloggen din veldig godt, og særlig interiørbildene, gir god inspirasjon 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg