EN ANNEN VERSJON AV SØRLANDET

Reklame | Annonselenker Nelly

JAKKE HER / T-SKJORTE PULL&BEAR / BUKSE HER / ØREDOBBER PRIMARK

Hei og god morgen, verdens fineste lesere! I dag er jeg tidlig i gang med dagen. Det er så nydelig vær her i sør så i går bestemte vi oss for å dra på en ordentlig tur i dag. Vi setter oss straks i bilen for å kjøre over til Rogaland mot Preikestolen. Vi skulle egentlig gå til Kjeragbolten, men det var visst litt problemer med ferjer eller noe slikt. Jeg er ikke helt sikker. Rollen som reiseleder har Morten såå ja, vi skal i hvert fall på tur!

Jeg gleder meg skikkelig mye! I går dro vi på butikken og handlet inn litt snacks til turen, minigulrøtter, sukkererter, litt godt å drikke og det som kanskje er verdens beste kjeks; Cafébakeriet sine. Nam! Åh, det skal bli deilig med frisk luft, mosjon og litt godt.

Den tiden jeg har vært her nå seiler nok opp som en av mine favoritt-turer til Sørlandet. Været har vært helt fantastisk, i motsetning til de andre gangene hvor været har vært grått og trist… Vi har gått på turer, sittet på brygga og kost oss i sola, vært på flere interessante visninger og hatt det utrolig fint. Det er så deilig fordi jeg kjenner at jo bedre jeg har det her, jo mer gleder jeg meg til å flytte (naturlig nok). Nå har vi riktignok bare et par dager før vi drar tilbake til Oslo. Lørdag morgen bærer det tilbake fordi vi skal nemlig dyrke en av Mortens lidenskaper, som jeg også gleder meg veldig til.

Nå må jeg få i meg noe frokost og så bærer det avgårde mot Preikestolen! Husk at dere kan følge dagen min på Snapchat (andreasveinsdot) og Instagram story @andreasveinsdottir <3

 

6 kommentarer
    1. Nå vet jeg ikke hvilken vei dere kjører, men når vi kjører fra Egersund så trenger vi ihvertfall ikke å ta ferje for å komme til Kjeragbolten<3 Men Preikestolen er helt nydelig! Kos dere masse <3

    2. Som 19-åring flyttet jeg fra Bergen til Grimstad for samme grunn som deg (kjærligheten), og jeg har ikke angret et sekund<3 Nå har jeg snart bodd her i 4 år, og for to år siden fikk vi kjøpt oss leilighet og det tviler jeg på vi hadde klart i Bergen. Veldig befriende! Liker været her mye bedre, og liker at det er litt «roligere» enn i storbyer. Veldig trist å ikke kunne se familien når jeg vil, men de er bare en flytur unna 🙂 Håper og tror det blir vellykket for deg!

    3. Hvilken str har du i jakken? 🙂 Den er så fin!! Vurderer å bestille samme, men er så usikker på hvilken str jeg skal ta…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg