EKSKLUSIV RABATTKODE & INSPO TIL HØSTGARDEROBEN

Reklame | annonselenker Nelly

Nå gjør jeg meg klar for datenight med min kjære. Han står på kjøkkenet og steker biffen sin og rører i bernaisesausen (NAM) mens jeg er innom her en tur. Jeg skal nemlig dele en digg og eksklusiv rabattkode til dere slik at dere kan fornye høstgarderoben til en litt billigere penge.

Koden ANDREA25 gir 25% på alt fra NLY BY NELLY som dere finner HER.

Koden er gyldig til 29/8, så ikke vent for lenge 😉

BODY HER / HVIT BLUSE HER / SORT HER / BLÅ HER

KJOLE HER / LEOPARDSKJØRT HER / KJOLE HER / SKJØRT HER

BUKSE HER / KÅPE HER / BUKSE HER / SKJORTE HER

ØREDOBBER HER / SPENNER HER / ØREDOBBER HER / KJEDE HER

SORTE SKO HER / BEIGE HER / HØYE SKO HER / BOOTS HER

ROSA KJOLE HER / GRØNN HER / ROSA HER / BLÅ HER

HVIT GENSER HER / BUKSE HER / BEIGE SETT HER / GRÅ HETTEGENSER HER

STRIPETE SKO HER / SORTE HER / MØNSTRET HER / SORT HER

LYS KJOLE HER / LILLA HER / SORT HER / BLÅ HER

BLÅ HER / SORT HER / HVIT HER / BEIGE HER

HVIT JAKKE HER / BODY HER / T-SKJORTE HER / FUSKEPELS HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg