EKSKLUSIV RABATT PÅ DESENIO

Reklame | Desenio

Black Week er i gang, folkens og nå får dere eksklusiv tilgang til Desenios Black Week-tilbud!

Bruk min VIP-code ANDREA40 for å få tidlig tilgang, samt et bedre tilbud – hele 40% tilbud på posters. Koden er gyldig mellom 26 og 28.november (gjelder ikke rammer, handpicked/personlige posters).

Vi har endelig fått på plass bildeveggen på det nymalte soverommet og det ble så sykt fint! Jeg blandet posters jeg hadde fra før med noen nye som jeg følte passet inn i viben på soverommet. Hvor kule er ikke de to posterne som sammen sier “dear bead – I love you”? Jeg synes de er så sykt kule!

Desenio.no kan du lage din egen bildevegg for å sjekke hvordan bildene dine kommer til å se ut sammen. Jeg brukte den da jeg satt sammen dette og det gjorde alt veldig mye enklere. Dere finner den HER.

Dere vet jo at jeg elsker Desenio og hele leiligheten er dekorert med posters herfra. De har virkelig noe for enhver stil, utrolig mange kule posters og nå får dere som sagt 40% rabatt med koden min.

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg så denne rabattkoden på en annen blogg, men valgte å gå hit for å se om du også delte ut. Så nå har jeg bestilt med din kode da jeg ønsker at det er du som skal få betalt for det jeg kjøper. Du gjør en veldig god jobb med bloggen, og alt er kvalitet. Du er virkelig en flott person Andrea, og jeg håper du vet det selv. Ha et fantastisk opphold i Amsterdam, og gå med hodet hevet, du er så mye bedre enn du selv vet. Stor klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg