EGENMELDING OG HVERDAGSLUKUS

Reklame | BrowsbyLaila / DUO

Okei, her ser jeg ut som jeg er døden nær. Sannheten er at jeg bare var sliten, syk og ikke har sett sola på flere måneder hehe. På tide med en spraytan snart, kanskje? Vel, vel.

Dere hørte ikke nye særlig fra meg i går og det var overhodet ikke planen! Jeg har som nevnt tidligere brygget på noe og i går tror jeg det slo ut for fullt. Jeg sov skikkelig dårlig den natten og våknet stadig av snørr, sikkel og klamhet. Deilig… Jeg hadde to avtaler planlagt og tenke at det skal jeg klare å komme meg gjennom og heller ligge rett ut dagen etterpå (altså i dag).

Jeg vandret ned til byen for dagens første avtale som var klokken ti. Jeg skulle freshe opp både bryn og vipper med litt farge og voks. De timene er så fantastiske, ordentlig hverdagsluksus! Jeg ligger og sover meg gjennom store deler av dem og våknet opp superfresh med fargede vipper og brows on fleek. Fantastisk!

Ser det ikke flott ut? Haha. Dette er et bilde av selve prosessen. De padsene jeg har på øynene er så utrolig behagelige. De er kalde og fuktige, så luksus!

Jeg synes bryn er så vanskelig så det at flinke Laila (@browsbylaila) tar jobben for meg er ordentlig deilig. De siste dagene før jeg skal dit for å fikse klarer jeg ikke sminke de i det hele tatt fordi jeg skjønner ikke hvor jeg skal legge noe som helst, haha. Så tusen takk til flinke Laila! Dere finner henne på Stedet i Markens her i Kristiansand 🙂

Det var helt nydelig vær i Kristiansand i går. Planen var egentlig å gå litt rundt, nyte finværet, gjøre en del æren, kikke i butikkene og kanskje ta en lunsj ute. Det ble det ikke noe av for å si det sånn.

Etter brynstimen følte jeg meg helt elendig så jeg kjøpte med meg en appelsinjuice og gjorde det ene ærendet jeg følte jeg måtte få gjort. Jeg gikk innom DUO frisører og kjøpte (ja, jeg kjøpte det helt selv selv om jeg samarbeider med DUO ellerS) med meg det som har blitt et av mine absolutte favorittprodukter til hår. Joico BodyShake er genial til styling og jeg føler at håret mitt både ser og føles tykkere ut med den i. Perfekt å bruke når man skal lage frisyrer. Jag bruker den egentlig alltid, haha. Dere kan se hvordan man bruker den her.

Da det var gjort gikk jeg hjem igjen. Morten var ikke hjemme så jeg fikk kos av Trulte frem til han kom hjem for å pleie meg. Jeg måtte avlyse planene for resten av dagen og la meg under dyna med fleecegenser, stilongs og ullsokker. Der lå jeg og sov i noen timer, Morten kom inn og tvang meg til å spise lunsj før jeg sov videre og stod opp i femtiden. Følte meg fortsatt elendig, men litt mindre elendig enn hva jeg gjorde noen timer tidligere.

Resten av dagen lå jeg egentlig bare på sofaen og slappet av, duppet av litt innimellom og så på Love Island UK. Jeg orket ikke ta frem macen og konsentrere meg, dessverre. Heldigvis har jeg verdens snilleste kjæreste som stilte opp som vikar! Det er så godt å ha han, verdens beste.

Dagen i dag er litt bedre, jeg klarer i hvert fall å være tilstede her selv haha. Jeg skal bare ta det litt rolig, men komme meg gjennom dagen så blir jeg nok 100% igjen snart 🙂

8 kommentarer
    1. «Brors on flesk» Kanskje ikke så morsomt, men jeg har ledd i 5 minutter av det nå. Håper du føler deg bedre, og at du kommer deg fort. Klem

      1. Hahaha, neeei skjønte ikke hva i all verden du mente først, men fikk rettet opp nå,. Har autokorrekt på den nye magen og skjønner ikke hvordan jeg får det av! Wopsiii, burde virkelig bli flinkere til å korrekturlese hehe. Takk for at du sier ifra (som den eneste, hehe). Tusen takk <3

    2. åå elsker bloggen din, andrea! og dør litt av at “brows on fleek” som du sikkert mente ble autocorrecta til “brors on flesk” hahaha

    3. Du er så vakker person! Da jeg leste nå nettopp “Har autokorrekt på den nye magen” måtte jeg bare le 😂 (Av og til) så irriterendes når det retter seg automatisk! Du er så flink, eldker bloggen din 😘

    4. Haha, åå, nå vil jeg ikke være den som slenger meg på ang kommentarene om at du har skrevet noe feil. Men synes den var litt søt «orket ikke dra fram magen og konsentrere meg»❣️ God bedring forresten – håper du føler deg bedre snart.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg