DYRLEGEN, REISE OG KJØPE LEILIGHET I OSLO

Reklame | annonselenker Nelly

SOLBRILLER HER / KJOLE HER / UNDERTØY BOHOO / VESKE HER / SKO UMBRO

God morgen fineste dere! Jeg tenkte det var på tide å dele litt tanker med dere igjen. Haha, den var morsom. “Tenkte å dele tanker”. Okei, kanskje ikke så morsomt. Jeg er trøtt, det får være unnskyldning nok. Sååå over til tankene…

💭 Jeg er så pinglete. Da Morten var på trening her om dagen var jeg hjemme alene og jobbet, men jeg var så stressa. Jeg hater virkelig å være hjemme alene så jeg gruet meg ordentlig til første gang han skal reise bort og jeg må være igjen her alene.

💭 Jeg elsker solsikker! De er så fine og jeg skulle ønske man fikk kjøpt de hele året. Da hadde jeg kun hatt solsikker hjemme, haha. Eller kan man kjøpe de hele året? Det er vel en sommerblomst?

💭 Okei det er jo faktisk helt fantastisk når man får gjennomført en ordentlig god treningsøkt. Jeg var på bootcamp og det var så hardt, men så digg etterpå! Jeg trodde ikke jeg skulle klare å gå hjem, men så er jeg jo sta og bestemte meg for at det skal jeg klare selv om jeg er sliten. Det gikk og nå har jeg litt mer treningslyst enn hva jeg hadde før den økta! Små steg, små steg.

💭 Hvis jeg blir Lottomillionær skal jeg kjøpe meg en liten leilighet i Oslo, typ sånn 20 kvadrat. Jeg trenger egentlig bare en seng. Det er mest så jeg har et sted å sove og oppbevare tingene mine så jeg slipper hotell. Det er koselig å sove hos venner også, men jeg har en tendens til å føle meg så vi veien haha. Uansett så hadde det vært digg og gjort det enda lettere å ta seg spontanturer.

💭 Hehe gjett hva jeg akkurat har bestilt 😂Kake til bursdagen min som er 26. oktober haha. Er det mulig å være så tidlig ute? Jeg har også planlagt hva jeg skal den dagen. Sååå jepp, snakkes om tre måneder.

💭 Laban har ikke vært helt i form de siste dagene og jeg blir så stressa. Jeg synes så synd på lille gullet som åpenbart ikke er i form, men som ikke kan fortelle hva som er galt. Så i dag tar vi han med til dyrlegen fordi det bare har gått nedover. Vi får se hva de sier, jeg håper de kan hjelpe han så han føler seg bedre veldig snart. Kjedelig ferie for Laban, haha. Kom hit og ble syk, stakkars.

💭 Nå skal jeg snakke mer om å vinne i Lotto. Det er nemlig noe jeg og Morten har snakket mye om den siste tiden, hehe. Vi har lyst til å bli millionærer på den enkleste måten i verden, men hvem har vel ikke det. Uansett, vi snakket om dette så fikk jeg spørsmål om jeg ville sluttet å jobbe. Nei, kom det med en eneste gang. Overhodet ikke! Jeg elsker jobben min og vil fortsette så lenge jeg kan.

💭 Jeg trenger fine falske blomster! Hver gang jeg ender opp med å kjøpe ekte så dør de etter noen dager. Jeg har mildt sagt ikke grønne fingre… Men så elsker jeg å ha blomster hjemme så dette er et problem.

💭 Jeg har reist så mye dette året at jeg faktisk er ganske lei. Jeg har en reise igjen (som jeg faktisk gleder meg veldig til), men etter det er jeg så ferdig for i år haha. Jeg har riktignok begynt å planlegge neste år, mer for at jeg skal ha litt struktur på det og heller prioritere i stede for å dra på så mange. Jeg har bestemt meg for å reise til New York med Marte, til Mykonos med Morten og så kanskje til Island med Morten og pappa på sensommeren. Det blir nok tre veldig bra reiser! Jeg har allerede begynt å spare til de to første og jeg gleder meg såååå.

 

10 kommentarer
    1. Elsker bloggen din!
      Bare et litt konstruktivt spørsmål, tenker du ikke på miljøet når du reiser så mye? Du har så stor innflytelse at du burde begrense reisene dine synes jeg…hva tenker du om det?

      1. Så hyggelig <3 Dette spørsmålet har jeg svart mye på, hehe.. Akkurat reisingen er vanskelig å begrense fordi jeg vil oppleve verden og den letteste måten å gjøre det på er å fly. Nå ha jeg bestemt meg for å begrense reisingen neste år, men i år skal jeg gjennomføre reisene som er bestemt. Samtidig så synes jeg det er alt for lite tiltak fra de som faktisk styrer landet og verden generelt som er med på å bedre miljøet. Når det er halvparten så billig å fly til Oslo som å ta tog så blir det jo til at man flyr når det i tillegg tar kortere tid. Hadde man satt ned prisen p åtog så det var et rimeligere, eller i hvert fall likt alternativ prismessig så hadde det vært mye lettere å velge miljøvennlig. Når jeg reiser i Norge så sjekker jeg de billigste alternativene og som regel er det dessverre fly. De gangene det er tog så velger jeg tog, men det er utrolig sjeldent. Det blir som regel fly eller buss 🙂

    2. Falske, fine blomster kan du faktisk få kjøpt på Europris. Jeg ble kjempe overrasket over for fine de var. Jeg har nå én rosebukett, én orkidé.. (og en julestjerne).
      Når det kommer til solsikker, så kan du jo plante selv, og ha stående i et vindu vendt mot solen. Jeg planter frø hver vår 😊😊

    3. Angående falske blomster, hva med tørka blomster? 🌸🌻 Det er sååå inn nå!! Mamma og pappa har egen blomsterbutikk i Haugesund, sjekk ut “Blomsten Inger Høyvik” på instagram for inspirasjon 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg