DYRLEGEBESØK OG EN HELG PÅ REISE

Reklame | annonselenker Nelly

God fredag! Herregud så godt jeg har sovet. Jeg elsker Trulte over alt på jord og velger selv å ha henne på soverommet, men guuuud så deilig å ikke bli vekt midt på natten fordi hun vil opp i sengen haha. Det va rakkurat dette jeg trengte!

Nå skal jeg ned og få i meg frokost før dagen starter, men tenkte å dele helgens planer med dere først.

SKJORTE HER / SHORTS LEVIS

FREDAG. Klokken ni henter jeg Trulte og kjører avgårde mot Grimstad. Vi skal til dyrlegen igjen. På mandag var vi hos dyrlegen her i Kristiansand og ble henvist videre til en øyespesialist fordi Trulte har vipper som vokser ut på innsiden av øyet, noe som åpenbart er veldig irriterende og vondt. Jeg har hatt skikkelig vondt i mamma-hjertet de siste dagene fordi hun har vært så plaget, så nå skal det bli ordentlig godt å få gitt henne hjelp.

Når jeg er ferdig der bærer det hjem til Kristiansand for å hente kofferten som står ferdigpakket hjemme. Jeg reiser nemlig til Oslo i ettermiddag! Venninnehelg ❤️ Jeg kommer frem sent i kveld og skal bare slappe av og spise middag med min kjære Marte i hvert fall. Det blir såååå koselig!

LØRDAG. Marte og jeg skal på en liten kikke-runde i byen før vi skal på lunsj for å feire en annen god venninne, Helene. Hun har bursdag på lørdag og det er derfor jeg reiser til Oslo for å være med på feiringen! Det blir skikkelig koselig å se så mange av mine kjære venner og ikke minst å feire Helene ordentlig.

SØNDAG. Haha, jeg har faktisk tatt med meg treningstøy til Oslo i tilfelle noen vil gå en tur eller løpe litt før jeg skal hjem igjen. Tviler på at det skjer, men det er lov å prøve seg. Nei, jeg vet ikke helt hva planen er før jeg reiser hjem. Jeg drar ganske tidlig så det spørs hvor mye man rekker, men alt er bedre enn ingenting!

Så busser jeg hjem til Kristiansand hvor Morten og Trulte henter meg ❤️

4 kommentarer
    1. Hva synes du om brukte møbler? Jeg og samboeren min har ikke så god råd til å kjøpe nye møbler, så vi skaffer brukte. Jeg er ikke så glad i å sitte i en sofa jeg ikke vet hvem har sittet i eller gjort i, så samboeren min lånte fra jobben sin en rensemaskin som dyprenser møbler, føler meg bedre da allerede.

    2. Jeg tar alltid med treningstur når jeg skal på ferieturer, selv om jeg ikke bruker å trene til vanlig en gang 😀 Men DA skal jeg liksom 😉 Kos deg i byen her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg