DRØMMEN OM VÅR OG RABATTKODE PÅ ELLOS

Reklame | Ellos

Halloen 🌸 Hvem flere enn meg har begynt å tenke mot vår? Vi må ha noe å glede oss til og selv om det er vanskelig å vite hvordan ting blir fremover så vet vi at våren kommer og det gleder meg. Jeg koser meg med å se på klær og drømmer meg litt bort til vår allerede. Det har nemlig begynt å komme vårlige fine ting i butikkene allerede samtidig som de enda har masse fint og “vinter-vennlig”.

Jeg har vært så heldig å få en rabattkode fra Ellos som gir dere 33% rabatt på den dyreste ordinære varen og 5% ekstra rabatt på allerede nedsatte priser til og med 31/1. Koden er 435401, så bruk den om dere finner noe fint.

hvit cardigan her / leggins her / kjole her / stripete cardigan her / leopardkjole her / jeans her / skjortejakke her / bukse her / skjorte her

Det kom inn noen ønsker om samarbeid med butikker som har større utvalg i størrelser og derfor er jeg så glad for å kunne si at Ellos har et bredt utvalg i størrelser, også store. Så jeg håper dere kan finne noe i deres smak her ☺️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg