DRØMMELEILIGHETEN I SIKTE

God morgen fra Bortelid! Jeg føler nesten ikke at gårsdagen eksisterte. Formen var på bunnen og jeg lå og halvsov i sengen til klokken nærmet seg fire. Heldigvis kom jeg meg opp etter hvert og fikk i meg noe mat før vi kjørte avgårde til hytta hvor foreldrene til Morten allerede var.

Jeg følte meg heldigvis mye bedre utover kvelden og vi fikk servert deilig lasagne og koste oss med Alle mot 1 på NRK, som jeg faktisk ikke hadde sett på før i går. Det var egentlig ganske morsomt! Jeg synes det er gøy å se hvordan programmer utvikler seg og bruker apper til å engasjere seerne. Det er litt gøy da, ikke sant. Jeg elsker i alle fall å få “delta” på sånne ting og kunne påvirke utfallet i programmer.

I dag skal Morten gå et skiløp her på Bortelid og så skal vi kjøre nedover til Kristiansand. I dag er det klart for nok en visning! Det er faktisk en leilighet vi så vidt fikk se på da vi var på visninger her om dagen.  Vi var i utgangspunktet og så på en i etasjen over, men fikk lov til å se på den i underetasjen som viste seg å være enda bedre! Jeg er veldig spent på å se den igjen for å se om jeg faktisk elsker den like mye som det jeg tror jeg gjør. Hvis det stemmer og Morten føler det på samme måte så skal dere ikke se bort ifra at vi prøver oss på den.

Jeg vet jeg har sagt det mange ganger nå, men jeg er så klar for å flytte! Jeg vil så gjerne ha mitt eget hjem og glede meg til alt fra å kjøpe inn et matchende service til å innrede. Det at noe faktisk er mitt og at jeg skal bli boende over lengre tid er så fantastisk. Når man leier så virker det nesten håpløst å skulle gjøre det til et ordentlig hjem fordi man aldri vet hvor lenge man blir og kanskje det man kjøper ikke passer inn i neste leilighet. Jeg er så lei av akkurat det der og jeg er superklar for å skape et fantastisk hyggelig og stilfullt hjem. Sååå, nok en gang – kryss fingrene for oss!

 

6 kommentarer

Siste innlegg