DETTE VIL JEG HA I SOMMERGARDEROBEN

Reklame | annonselenker Nelly

 Jeg er reisesyk og sommersyk. Hva gjør man da når man verken kan reise eller få sommeren til å komme fortere? Jeg begynner å planlegge sommergarderoben! Jeg har så lyst på nye sommerklær, men jeg må først rydde i skapet og få en oversikt over hva jeg faktisk trenger. Uansett er det lov å drømme seg litt bort. Jeg har laget en liten ønskeliste til sommergarderoben og her er noe av det!

Det er forresten 20% rabatt på NLY by Nelly som du finner HER.

HVIT KJOLE HER /  BLÅ KJOLE BY MALINA HER / VESKE NUNOO HER / KJOLE BY MALINA HER

STRANDSKJØRT HER / SKJØRT HER / KJOLE HER / SANDALER HER

BADEDRAKT HER / BIKINI HER / BADEDRAKT HER / STRANDKJOLE HER

TOPP HER / BIRKENSTOCKS HER / SPENNER HER / SANDALER HER

FRYNSEJAKKE HER / HVIT KJOLE HER / BLÅ KJOLE HER / LANG KJOLE HER

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg