DETTE VIL JEG GJØRE I SEPTEMBER

Reklame | annonselenke Nelly

KJOLE HER / VESKE ZARA / SKO NLY

Bali. Wiiiii! Jeg reiser til Bali, tenk på det da dere. Jeg gleder meg helt utrolig mye og klarer nesten ikke vente. Jeg skal spise så mye god mat, bli skikkelig brun, kose meg i bølgene og oppleve det Bali har å tilby. Jeg er bare spent på hvordan det blir å være så lenge borte fra Morten, haha.

Male ferdig og innrede soverommet. Det ser jo helt annerledes ut enn hva det gjorde bare for noen dager siden. Jeg gleder meg så mye til å bli ferdig med selve malingen så jeg kan gå over til å innrede. Det blir virkelig et helt nytt rom altså. Gleder meg så til å vise det frem!

Fikse bryn og vipper. Jeg skal vokse og farge bryna, samt ta vippeløft før jeg tar til Bali. Jeg bruker aldri sminke i sånn varme, men da er det ekstra digg å ha litt farge på bryn og vipper så jeg føler meg ordentlig fresh. Luksus!

Gå masse tur i bymarka. Hallo, det er høst! Jeg elsker jo høsten og noe av det beste jeg vet på høsten er å gå tur i skogen. Det kommer så mange fine høstfarger på trærne og luften er fantastisk deilig. Jeg vil ha den crispy høstluften!

Gjøre om og male kontoret. Jeg orker ikke at det skal fortsette å være et roterom, haha. Så nå skal jeg få ordentlig ordning der inne. Jeg skal prøve å finne gode løsninger som gir masse plass, skru opp noen hyller og kanskje få inn en kommode til alt rotet. Så vil jeg male i hvert fall en vegg. Jeg tror det blir skikkelig kult og gleder meg til å sette i gang!

Planlegge bursdagen min. Jeg aner ikke hva jeg vil gjøre på bursdagen min i år, men det burde jeg finne ut av i løpet av september. Jeg tror nok ikke jeg vil feire ordentlig, men jeg får se.

Begynne på Lavfodmap igjen. Så utrolig grusomt. Sorry, men jeg klarer ikke finne noe glede i dette. Dessverre så må det til. Jeg skeiet ut skikkelig en gang og da var det gjort. Så jeg bestemte meg for å nyte mat igjen resten av den uken, men nå må jeg tilbake på denne grusomme “dietten”. Spørs hvordan det går på Bali, men jeg skal prøve. Så får jeg starte de åtte ukene når jeg er hjemme igjen.

Kose meg med høstprogrammene. Det er så digg at program som Side om side og Skal vi danse er tilbake. Det er virkelig den perfekte lørdagskvelden for meg. En digg lørdagsmiddag, masse tente lys og Skal vi danse etterfulgt av Side om side.

 

6 kommentarer
    1. Er det ikke bare en uke du skal være borte? Eller så var det kanskje bare tull? En uke borte fra hverandre når man bor sammen er jo ikke akkurat noe stor greie. 😄

    2. Aaah, ja. 16 dager kan jeg forstå litt 😄 men tenk på hvor godt det blir å se hverandre igjen! Tror man har godt av å virkelig få kjekt litt på det 😊

    3. Et tips om verdens diggeste pizza som er lav foodmap! Pizzabunn med Toro glutenfritt mel. Fyllet kan være hjemmelaget tomatsaus (surr hvitløk i olje før du tar den ut, og smaken detter seg i olja) stek paprika og kjøttdeig, og topp med ost. Evt ha bacon på toppen 😊 en skikkelig digg og magevennlig pizza

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg