DETTE VIL JEG GJØRE I OKTOBER

Reklame | annonselenker Nelly / Monki / Trehyttene

JAKKE HER / BUKSE MONKI HER / SKO HER

Feire ett år som kjærester. Tenk at Morten og jeg har vært sammen i et år allerede… Vel i morgen da, men 24 timer eller fra spiller vel ingen stor rolle. Det blir så koselig, i morgen blir en veldig spesiell dag. Jeg føler at det første året er litt spesielt, hihi.

Se Norge-Spania. Wiii, dette gleder jeg meg masse til. Nå er det skikkelig lenge siden jeg har vært på fotballkamp så dette blir veldig moro. Det skader ikke heller at det er den utsolgte Norge-Spania kampen og at jeg drar med to av favorittene mine, pappa og Morten!

Feire bursdagen min. Hellooo jeg har bursdag snart! Om nesten en måned… Jeg har bursdag 26. oktober så det er enda lenge til, men det er uansett gøy. For første gang skal jeg ikke feire den og gjøre det til en happening, så vi får se hva jeg egentlig synes om det når jeg står der den lørdagen og alle vennene mine er i Oslo hehe.

Trehyttene. Dere vet de hyttene som er bygget oppe i trærne? Vi skal til disse. Dette blir fantastisk og en del av ettårsfeiringen vår. Vi ville helst dratt på selve ettårsdagen, men Morten har skole så det passet ikke. I stede booket vi oss inn på den neste ledige datoen vi kunne og det ble 13. oktober. Jeg har sett disse hyttene på Instagram så lenge og hatt lyst til å dra. Nå dukket det opp en perfekt anledning og det blir fantastisk å tilbringe en natt der med Morten. Altså vi skal bo i denne hytten, er den ikke fin?

Oslo-helg. Den nest siste helgen i oktober så drar jeg til Oslo for å tilbringe en helg der. Det blir antakeligvis like koselig som alltid. Jeg skal bare henge med venner og kose meg!

Teste ut hypnose. Morten og jeg skal mest sannsynlig teste ut hypnose! Dette er jeg meget skeptisk til, noe som gjør det enda morsommere. Jeg er skikkelig lett påvirkelig så hvis en av oss blir hypnotisert så er det garantert meg.

Delta i vielsen av en god venninne. Hun gifter seg med kjæresten sin gjennom mange år og det blir så koselig å være tilstede for å se det skje! Jeg gleder meg masse, det blir en fin dag.

Kjøpe nytt kjøkken. DETTE SKJER! Ah, som jeg har ventet på denne dagen. Jeg hater kjøkkenet vårt og tilbringer så lite tid der som mulig. Det skal bli så deilig å bli kvitt det og få inn det nye. Jeg bare gruer meg skikkelig til selve jobben. Vi skal gjøre dette også selv (med god hjelp selvfølgelig) og det kommer til å bli så tungt, men definitivt verdt det.

Hyttetur. Dette skjer allerede til helgen. Det er høstmarked på Bortelid så Morten og jeg så det som en fin anledning til å tilbringe litt tid på hytta med familien hans (og kanskje pappa faktisk), noe som alltid er veldig hyggelig. Jeg elsker den hytta!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg