DETTE VIL JEG GJØRE I OKTOBER

Reklame | annonselenke H&M

KÅPE H&M HER / VESKE NUNOO / SKO LAST

Feire to år som kjærester. Yei! Jeg føler egentlig at vi har vært sammen i typ fire år, men det er faktisk bare to. Uansett så er det viktig å feire kjærligheten og det skal vi gjøre i morgen. Vi sjekker inn på hotell i byen, har fått hundepass og skal ut og spise på en veldig deilig restaurant. Det blir skikkelig hyggelig og jeg gleder meg til en kveld med fokus på oss uten jobb, husarbeid og hundelufting (selv om jeg elsker Trulte hehe).

Weekendtur til Stavanger. Wii! Morten og jeg skulle egentlig til Stavanger denne helgen på kjærestetur, men vi drar heller neste helg og reiser sammen med et vennepar, nærmere bestemt broren til Morten og samboeren hans. Det blir så koselig. Det er veldig hyggelig å ha et vennerpar altså! Vi har vært ganske mye med de etter at vi flyttet hit og jeg kommer til å savne å ha de i nærheten når vi flytter altså.. Heldigvis blir ikke det helt enda og først skal vi kose oss masse sammen i Stavanger.

Få besøk og feire burdag med gode venner. Jeg skulle egentlig ha en middag her hjemme, varte opp med masse deilig hjemmelagd tapas, en superfin kake osm jeg har bestilt og masse prosecco haha. Nå må vi være ute av leiligheten før den tid, men heldigvis kommer fortsatt noen av mine beste venner fra Oslo til byen for å feire meg! Vi sjekker inn på hotell sammen og skal ut og spise. Det blir veldig hyggelig og jeg setter så stor pris på at de tar turen ❤️

Feire bursdagen min. Jeg må jo feire på dagen jeg faktisk har bursdag også! Det er på en mandag og den superfine kaken jeg hadde bestilt til feiringen lørdagen før er utsatt til mandag. Jeg har egentlig ikke noen store planer bortsett fra å spise kake, haha.

Sette meg et løpe-mål. Nå som jeg blir boende en times tid unna SATS, men har bindingstid så må jeg nesten finne på noe annet. Jeg har bestemt meg for å begynne å løpe mer siden jeg bare kan gå ut døra hos svigers og løpe. Da må jeg ha et mål. Først må jeg teste løperunden og så skal jeg i hvert fall sette meg et mål som er realistisk, men ganske mye bedre enn det jeg løper første gangen. Det blir gøy!

Flytte ut av leiligheten. Wæææ, dette grugleder jeg meg til. Det blir så rart å flytte ut herfra. Jeg kommer garantert å begynne å gråte når vi står her og leiligheten er helt tom. Det blir veldig spesielt..

Kjøpe ny leilighet i Oslo? Det er jo drømmen å få kjøpt så fort som mulig egentlig, men så må vi være litt kritiske også. Ikke bare hoppe på det første aktuelle. Det kan være det tar lengre tid, men jeg håper vi får kjøpt noe nytt i oktober.

Klessalg. Yei! Det er nå på søndag her i Kristiansand. Jeg har seriøst renset ut nesten hele klesskapet mitt. Noe har gått til UFF containeren utenfor bygget her, tre søppelsekker har blitt sendt med venner, men jeg har allikevel sånn syv søppelsekker med sko, klær og tilbehør til klessalg. Jeg tror jeg har ti kjoler hengende igjen i skapet altså. Det er ikke verst til å være meg! Sommerklærne jeg skal beholde fikk plass i EN søppelsekk. Jeg pleier å ha fire. Jeg har vært sååå flink og dere som kommer på klessalget har mye å glede dere til 😀

Flytte inn med svigers. Det hadde jeg ikke trodd jeg kom til å gjøre, haha. Vi er så heldige som har de i nærheten som har plass til oss og som lar oss bo der på det som faktisk er ubestemt tid. Jeg vet ikke hva vi skulle gjort uten de faktisk, utrolig snille!

Gå masse tur. Det er så deilig å gå tur på høsten og nå som vi flytter enda mer landlig til blir det nok masse tur fremover. Nå har vi tur rett utenfor døren, og da mener jeg ordentlig tur. Det blir sååå deilig! Tror Trulte kommer til å kose seg maks.

Shoppestopp. Jeg feilet allerede i dag, men jeg hadde helt glemt at jeg skulle ha shoppestopp haha. Wopsiiii. Så det gjelder fra og med nå! Jeg skal ikke kjøpe klær, sko, tilbehør eller ting i oktober. Dette gjelder selvfølgelig ikke klær jeg mottar i forbindelse med samarbeid, men jeg selv skal ikke kjøpe noe. Sååå det blir spennende 😂

10 kommentarer
    1. Hei, jeg tror du kan fryse/stoppe abonnementet ditt på SATS gratis, det finnes noen regler på det når du flytter så og så langt unna 🙂 Si du skal flytte og hør om de kan fryse/stoppe selv om du har binding

    2. Hvis du flytter til et sted uten SATS-senter i nærheten, kan du bryte bindingstiden. Ev. sikkert fryse det, frem til dere kommer dere til oslo 🙂 Mvh SATS-ansatt
      Masse god helg, og kos dere på hotell! Tok et lite hotell-opphold i egen by forrige helg, og det er jo bare magisk. Føltes som vi var i en annen by, hehe <3

    3. Ååå æ vil vældi se kaka du ska spis på bursdagen din <3

      Kordan kaka e det ? 🙂

      Å vil også se kjærligheten i bilda og tækst <3

      1. Den skal jeg definitivt dele bilde av 😀 Er flinke Kristina’s kakeverden på Facebook og Instagram som lager den. Har sendt litt inspo, men hun fikk ganske frie tøyler så er spent 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg