DETTE VIL JEG GJØRE I MARS

Endelig er det mars og nå begynner det for alvor å nærme seg vår. Jeg gikk rundt i finværet i går og smilte fra øre til øre. Det er så deilig at det begynner å bli lysere ute og jeg er skikkelig gira på alt som skal skje i mars.

🌸 Tromsø. Dette gleder jeg meg skikkelig til! Jeg falt ordentlig for Tromsø da jeg var der for første gang i november 2018. Jeg husker så godt da vi fløy over fjellene og jeg tenkte at “nå skjønner jeg hvorfor folk snakker om at Norge er så vakkert”. Morten skal delta på NM i vannsklie, det er derfor vi reiser. Det blir selvfølgelig moro å se hvordan han gjør det der, men jeg gleder meg også til å kose meg i Tromsø og møte kjente.

🌸 Møtedag i Oslo. Dette skjer allerede i morgen faktisk. Pappa stiller opp som en helt og blir hos oss sammen med Trulte mens Morten og jeg kjører til Oslo for noen spennende møter! Planen var også å ta bilder, men det ser ut til at det blir skikkelig dårlig vær… Det betyr at vi kommer fortere hjem til Trulte da så det går egentlig veldig fint.

🌸 Frisørtime. Det skal bli godt. Jeg hater å se min egen ettervekst, haha. Jeg har helbleket etterveksten de siste gangene, men nå vurderer jeg å gå tilbake til å stripe den for en litt mer naturlig look. Hva synes dere?

🌸 Opprettholde og forbedre treningen. Jeg har ikke vært i form de siste ukene og det har sklidd litt ut. Jeg har hatt den ene økten i uka med PT, men utenom det har jeg vært alt for dårlig. Så nå skal jeg opprettholde det jeg har klart til nå og prøve å forbedre meg.

🌸 Kalkmale en vegg til på kjøkkenet. Det hele startet med at jeg hadde glemt en liten flekk nederst ved listen. Vi må kjøpe et nytt spann med maling og da gikk jeg idéen om å male veggen ved siden av også. Jeg tror det blir skikkelig kult, enda kulere enn det er nå.

🌸 Spille inn masse gøy til YouTube. Yei! Både Morten og jeg er motivert og klare for å lage masse gøy. Noe av det som står på planen er å teste isnyheter og spille inn housetour. Den siste der gleder jeg meg skikkelig til! Det ser helt annerledes ut nå enn hva det gjorde på den forrige houstouren.

🌸 Vilnius. Dette er nok høydepunktet i hele mars! Jeg gleder meg skikkelig mye til den turen. Morten og reiser og blir borte i to dager, vi skal bare jobbe hele turen, men det blir nok litt tid til kos også. Vi skal ta masse bilder og kanskje til og med lage en vlog? Kanskje en reiseguide? Jeg har hørt så mye fint om den byen og gleder meg veldig mye til å tilbringe et par dager der.

 

10 kommentarer
    1. Så gøy! Gleder meg masse til flere videoer! Ny housetour! Yeeei! Og gjerne en vlog fra turen deres! 😀 Må si dere virkelig er gode på YouTube for tiden altså! 😀 Klem! <3

    2. Hei!:)

      Jeg så på snappen din i dag at pupillene dine har veldig ulik størrelse. Kanskje du har borrelia, at det er derfor du har vært mye småsyk og sliten? Ei venninne fikk ulik pupillestørrelse da hun fikk flåttbitt, så det var derfor jeg tenkte på det<3

    3. Var i Vilnius med søster`n sommeren 2019. Vi har besøkt flere byer i Europa, men aldri sett så mange & vakre katedraler, synagoger ect pr kvm. Veldig vakkert skue på utsiden, men anbefaler også turen innom noen av de <3

      Vil også anbefale dere en tur oppi TV-tårnet, som rager 165m over bakker. Tror vi betalte ca 200kr for en hurtigheis opp og ned tårnet + en god middag på toppen. Der sitter man i på roterende gulv, som går runden på ca 1 time.
      Vi slet litt med å finne inngangen, og har hørt andre også har hatt samme problemet. Men ikke minst tålmodigheten, dere vil ikke angre <3

      God tur! Gleder meg til masse bilder på bloggen og ikke minst vlog på yt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg