DETTE VIL JEG GJØRE I MARS

Det er endelig vår og jeg er supergira på mars måned!

⛰️ Bruke skog og mark rundt byen mye mer! Jeg var en liten tur i marka denne uken for aller første gang og det ga virkelig mersmak. Der vi var nå så var det veldig glatt, men nå begynner det å bli varmere ute og om kort tid blir det forhåpentligvis enda bedre. I mellomtiden kan jeg teste andre steder! Det var så deilig å komme seg ut i skogen, se Trulte snuse rundt og kose seg og legge bort bylivet i en liten time.

✨ Lage og publisere drømmesamarbeid. Okei, dere. Denne måneden skal jeg dele noen skikkelig bra samarbeid med dere og jeg er så gira! I starten av året la jeg ut en story på Instagram hvor jeg spurte dere hva slags samarbeid og hvilke bedrifter dere ønsker at jeg skal samarbeide med i 2021. Det kom inn mye av det samme og derfor er jeg så glad for at jeg får samarbeide med to av bedriftene som ble nevnt hyppigst og et “tema” dere ønsket mer av. Det er så gøy og jeg gleder meg masse!

❄️ Legge bort vinterklær. Herregud som jeg gleder meg til dette. Når påsken er over skal det meste av store vinterjakker, ullgensere og slikt pakkes ned og bæres opp på loftet. Vi har enda ikke fått på plass en varig garderobeløsning (det er problemer med veggen på soverommet i leiligheten fordi tidligere eier gjorde en ræva “oppussing” som vi nå sliter med) så rommet er ganske overfylt med plastkasser som igjen er overfylt med vinterklær.

❤️ Sosialiseres på kreative måter. Hehe, her er det lockdown og det er anbefalt å ikke møtes hjemme så da må man finne andre kronavennlige måter. For eksempel hadde jeg en brunsj booket inn på lørdag med gode venner, men siden alle restaruranter stengte ned gjør vi det litt annerledes. I stede skal vi kjøpe med oss takeaway og finne en plass i en park! Det høres nesten like koselig ut spør dere meg, så jeg vil prøve å gjøre mer sånt i mars i stede for å tenke at “åh, jeg kan ikke møte venner… Vi kan ikke gjøre noe gøy”. Prøve å endre tankegang og levemåte litt, rett og slett. Det blir gøy da!

🎿 Hyttetur. Jeg håper Morten, Trulte og jeg får dratt på hytta i mars. Vi har egentlig planlagt å dra opp en ukes tid før påskerushet og ta påsken da, men vi må se an situasjonen litt og ikke minst været. Vi gidder ikke dra om det ikke er påskevær, hehe. Jeg håper i hvert fall det blir noe av fordi jeg er supergira på sol, Kvikklunsj og ski på Bortelid.

📱 Bli bedre på å dele hverdag på stories. Jeg er god i perioder og da får jeg så mange fine tilbakemeldinger fra dere om at dette er noe dere liker. Allikevel så faller jeg lett ut igjen. Det er flere grunner til det. Noen ganger orker jeg bare ikke dele så mye av livet fordi jeg føler jeg trenger å bare være meg, andre ganger går jeg inn i en hektisk periode og glemmer litt å dele og noen ganger er det bare fordi det skjer veldig lite spennende. Uansett, noe jeg skal prøve å gjøre mer av i mars er å dele mer hverdag!

💌 Overraske Morten. Jeg satser på at han ikke leser dette. Han pleier ikke lese bloggen min (tror jeg) så det burde gå bra. Jeg har planlagt en liten overraskelse for oss fordi jeg synes vi fortjener litt oss-tid. Hva det er skal jeg ikke røpe her, sånn i tilfelle han plutselig skulle få lyst til å lese blogg, men jeg gleder meg i alle fall veldig.

7 kommentarer
    1. Masse kjekt her! 😀 Tenk at vinteren er over!? Når vi har klart oss gjennom denne vinteren med covid, skal vi søren meg klare våren også! Det handler om å ha rett innstilling og gjøre det beste ut av situasjonene! Ute dates kan jo være fint det og! I like! 😀 Blir fint å følge deg en ny måned, du gjør en så god jobb, fine! <3

    2. Så herlig at det endelig er våååååår<3 på våren blir man generelt mer motivert også, det er lysere og varmere så ting går mye mer smooth! Håper mars blir en super måned for deg

    3. Hei😁 Mye gøy du har lyst til å gjøre i mars😁 Kunne du lagt ut tips til turer i Marka rundt Oslo? Jeg kan foresten anbefale deg turvenninner på Instagram. De legger ut mange tips til turer i Oslo og marka rundt😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg