DETTE VIL JEG GJØRE I JULI

KJOLE LOVESHACKFANCY – VESKE KJØPT I TAHIALND

☀️ “Sommer-festival”. I juli er det vanligvis Stavernfestivalen og den har vennene mine og jeg dratt på helst siden vi var gamle nok. Før det var vi med foreldrene våre og det er skikkelig tradisjon! Det er ett år jeg ikke fikk dratt fordi jeg jobbet, typisk nok det året Ed Sheeran var der 😭 Uansett, i år ble det jo avlyst, men vi skal gjøre noe gøy uansett. Vi lager vår egen lille mini-festival, riktignok uten artister haha så det blir egentlig bare tre dager med hagefest, men det er hyggeligere å kalle det festival. Det blir så moro! Vi skal ha forskjellig tema hver dag og jeg har brukt så mange timer på å finne morsom og passende pynt, så nå står det flere poser og en flytteeske klare til å fraktes til Larvik. Det blir så moro!

☀️ Bli fullvaksinert. Wohoooo! Jeg har min siste time til vaksinering i slutten av juli og da er jeg offisielt fullvaksinert. Det er ganske digg å tenke på. Jeg føler det er et steg nærmere å leve helt som vanlig, selv om det begynner å føles ganske likt allerede. Alt hjelper!

☀️ Teste nye spisesteder. Det er så mange steder jeg vil teste i Oslo! Etter halvannet år borte etterfulgt av et halvt år med lockdown er det mye jeg har gått glipp av i tillegg til at det åpnes nye ting hele tiden. Jeg har begynt å lage en liste over steder jeg vil besøke og gleder meg så mye! Allerede til helgen skal jeg teste middag på et nytt sted. Her er noen av stedene jeg har på listen så langt: Nedre Foss (kun spist lunsj der), FYR, Pastis (dit jeg skal i helgen), Ni,bu, Castello, Sumo i Oslobukta, Kumi, Frenchie, Klosteret og San Fransisco Bread bowl.

☀️ Byttekveld med venninner. Det er lenge siden! Jeg har ryddet skikkelig godt i skapet nå og har en svær haug med klær jeg ikke har plass til lenger og jeg håper de andre også har noen godsaker. Så gjør vi det litt koselig med vin og tapas!

☀️ Pynte meg masse. Det er så deilig!!!! Endelig er man ute blandt folk og gjør morsomme ting. Det er tid for å stråle!

☀️ Besøke flere strender i og rundt Oslo. Jeg må benytte meg av den siste tiden vi har bil og faktisk besøke litt strender rundt Oslo. Jeg kan jo fortsatt dra til en del med buss, men det er ofte så fullt og jeg får panikk av fulle busser og stede hehe. Hvem gjør vel ikke det?

☀️ Fotball på Kontraskjæret. Det er alltid så god stemning! Morten og jeg har booket bord med noen venner til en av semifinalene og det blir nok veldig moro kan jeg tenke meg. Elsker at det er et sånt tilbud i Oslo. Jeg husker jeg spurte rundt i Kristiansand da vi bodde der om det var noe lignende, men jeg fikk aldri noe annet enn nei..

☀️ Endelig få levert et skap til stuen. Altsåååå ikke bestill fra Trendrom. Eller jeg har ikke noen god erfaring derfra i hvert fall. Vi bestilte et skap i April som skulle bli levert i mai og nå ser det ut til at det skal komme i juli. Frekk kundeservice og nei.. Aldri igjen.

0 kommentarer

Siste innlegg