DETTE VIL JEG GJØRE I FEBRUAR

Reklame | annonselenker Nelly

SKJORTE HER / BUKSE GINA TRICOT / SKO HER

🍁 Trehyttene. Morten, Trulte og jeg skal tilbake til Trehyttene i Gjerstad og denne gangen skal vi bli i to netter! Morten og jeg var der i høst og det var noe av det vakreste og mest avslappende jeg har vært med på. Dere kan se videoen fra vårt forrige opphold her. Nå ser jeg frem til to avslappende dager der neste uke!

🍁 Legetime. Jeg har slitt skikkelig med en gjentakende hodepine på samme sted i et års tid nå og de siste månedene har den blitt verre og mer intens. Så nå tar jeg tak og forhåpentligvis får jeg svar på hvorfor og hva som kan hjelpe. 

🍁 Feire pappa. Min kjære, fantastiske pappa har bursdag 10. februar og det må selvfølgelig feires! 

🍁 Gjøre ferdig kjøkkenet. Dette har stått på planen siden desember 🙃 Nå må det faktisk bli ferdig, jeg orker ikke mer haha. Vi fikk jo feil benkeplate igjen…. Denne gangen fort kort. Morsomt at de klarer å gi oss både for lang og for kort når vi oppgir nøyaktig de samme målene, vel, vel. Uansett så må det bli ferdig snart. Vi finner en løsning.

🍁 Starte på kontoret. På tide med et nytt prosjekt! Her skal det ikke pusses opp noe særlig, mer organiseres. Det er jo et roterom og jeg får panikk av roterom, men det har havnet i siste rekke. Jeg skal kjøpe en stor hylle som skal gå over hele den ene veggen hvor vi kan oppbevare en god del ting. Jeg vurderer å male en vegg eller to, bare for moro skyld. Det blir spennende!

🍁 Oslo-tur? Jeg vurderer å ta meg en liten Oslo-tur i februar. Jeg merker hvor godt det er å se vennene mine når jeg er der og den siste tiden har det gått alt dor lang tid mellom hver gang! Så jeg får se om jeg tar en dag eller to i Oslo.

🍁 Utforske flere lavfodmap oppskrifter. Jeg har funnet gleden i matlaging igjen takket være lavfodmap og nå vil jeg teste flere oppskrifter! Del gjerne i kommentarfeltet om dere har noen gode som man kan lage vegetar.

🍁 Planlegge jobbtur i vår. Jeg skal ta med meg Morten på en liten tur for å ta masse bilder! Jeg elsker å være på reise og får så mye inspirasjon, særlig på bildefronten. Så hvorfor ikke reise bort i et par dager hvor vi egentlig bare jobber? Jeg har funnet noen aktuelle og rimelige steder så det blir spennende å se om det er noe vi faktisk får til.

🍁 Være flink til å spare! Jeg har flere sparinger gående i spare-appen min nå og jeg ska være flink og spare det jeg har planlagt. Jeg sparer blant annet til feriepenger og en veldig spennende jentetur som forhåpentligvis blir noe av til høsten!

10 kommentarer
    1. Høres ut som en fin måned, Andrea! Min far har også bursdag 10. Feb! Er det mulig av IKEA, gang på gang?! Hærregud, kjipt! Ha en fin dag! Klem! ❤️

    2. Hvor gammel var Trulte da dere begynte å gå turer med hun? Og hvor lange turer klarer hun nå? Har valp på 10 uker selv og lurer bare litt☺️

      1. Vi har vel gått småturer helt siden vi fikk henne og gått lenger etter hvert som vi har merket at hun har hatt behov for mer aktivitet 🙂 Det varierer nok litt fra rase til rase hvor mye de orker, ønsker og tåler!

    3. Hvis folk mener Kristin sin tale er mobbing, aner de virkelig ikke hva mobbing er.

      Ja, hun gikk hardt ut, men med all rett. Og hvis ikke vixen hvor alle influencere sitter og hører på er den riktige plassen å gå hardt ut, hvor da? Det er så mye mer viktig i denne verden enn rosa bloggere som kun skriver om Nelly produkter, operasjoner, behandlinger, sminke og overfladisk piss.
      På tide vi lytter til bloggere med fornuftige ting å si! Dagens tenåringer og barn fortjener ikke å vokse opp i dette. Voksne kan dog bli påvirket!

      Jeg hyller Kristin, hun gjorde det vi alle fleste tenker og vil si, men ikke tørr OG foran en så overfladisk forsamling (nå dømmer jeg ikke alle, men mange)
      Hyller derimot ikke deg og Morten
      Kleine mennesker

      1. Saklig den siste setningen der 🙂 Klarer dessverre (heldigvis) ikke ta kommentarer som avslutter på det viset seriøst. Det som kunne vært saklige og gode poeng forsvinner i drit…

    4. Jeg har selv slitt mye med tilbakevendende hodepine, og da har det ofte vært pga stive skuldre og stiv nakke. Så da har jeg gått til fysioterapi noen ganger og så har det løst seg opp 😊 så hvis du selv har muskelknuter i rygg og nakke kan det være årsaken.

      Jeg spiser også Lav fodmap, og bruker også oppskrifter fra bøkene fra Helene. Ellers tåler jeg godt speltbrød og speltprodukter. Vet ikke om du er veldig sensitiv for gluten i tillegg, men det kan være verdt å prøve spelt om du reagerer på vanlig brød, men er lei av glutenfritt.
      Det er jo en utprøvingsfase over lang tid for å finne ut akkurat hva man tåler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg