DETTE VIL JEG GJØRE I FEBRUAR

🌟 Dra til hytta på Bortelid. Dette har jeg hatt lyst til sååå lenge nå og på søndag skal vi reise med mindre det kommer noen nye restriksjoner som forbyr oss fra det. Vi skal handle alt her i Oslo før vi reiser, kjører bil og skal ikke være i nærheten av noen folk mens vi er der, bare så det er sagt hehe. Jeg gleder meg så utrolig mye at jeg kan ikke forklare det en gang. Jeg trenger noen dager på hytta med hyttekos og ski i finværet.

🌟 Besøke pappa og feire bursdagen hans. Pappa har bursdag neste uke, who 🎉 Da er vi på Bortelid, men kjører ned for å besøke han i Kristiansand siden vi først er så nære. Han bor jo alene og vi er ikke med noen andre enn oss selv så vi føler det er ganske trygt. Kan ikke la verdens beste pappa sitte alene på bursdagen sin! Så da blir det kake og middag hos han.

🌟 Få satt opp stukkatur og rosett. Endelig! Det har tatt litt tid å finne noen som kan gjøre jobben og har erfaring med nettopp dette, men nå er det på plass. Det blir vel den tredje uken i februar tror jeg. Som jeg gleder meg til å få det opp! Leiligheten kommer til å bli så utrolig mye finere. Nå føler jeg på en måte at noe mangler fordi det er så langt opp fra listene øverst på veggen til selve taket hvis det gir mening.

🌟 Begynne planleggingen av walk in closet. Dette har også dratt ut på grunn av alle de nye retningslinjene som kom og det var ikke så hast, men nå må vi komme i gang. Jeg er så dritt lei av å leve i bokser og det blir så mye mer rotete når vi har det sånn. Jeg trenger å få skap og da må jeg få opp en vegg så jeg kan lage mitt lille walk in.

🌟 Løpe et halvmaraton. Wæææ, hva feiler det meg? Hvorfor vil jeg gjøre dette mot meg selv? Haha. Neida, det er gøy å utfordre seg selv og sette nye mål. Dette er treningsmålet mitt for februar. Jeg skal løpe et halvmaraton i løpet av måneden. Åpenbart ikke et offisielt, men jeg skal løpe den lengden.

🌟 Gå på ski. Jeg hadde egentlig tenkt til å finne noen fine løyper i Oslo, men nå blir det Bortelid i stede. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes ikke det frister like mye med ski her. Jeg føler liksom at det er stappet med folk og at det er mange supermosjonister som kommer til å klikke om jeg står i veien eller noe. Hello fordommer.

🌟 Brunsj med gode venninner. Jippi! Jeg ble så glad da jeg så at restauranter kunne åpne igjen. Jeg har nemlig hatt en brunsj booket inn på The Vandelay med noen venninner i en måneds tid. Det blir superkoselig og jeg gleder meg til å teste mer fra den deilige menyen de har der.

 

10 kommentarer
    1. En liten tilfeldig kommentar fra ei som aldri pleier å kommentere på blogger lengre: Jeg elsker blogginnleggene dine og synes personlig at det hadde vært forfriskende å lese dine innlegg i et magasin eller lignende? Har du noen gang tenkt på en karriere som spaltist/redaktør e.l? Føler at du hadde passet det så godt! Du skriver så bra og synes alltid at du kommer med veldig varierte og kjekke blogginnlegg, jeg blir liksom fristet til å trykke meg inn om det så bare er et enkelt innlegg om et lite innkjøp du har gjort. For min del er du et frisk pust i bloggverdenen og du er også aldeles mye bedre enn mange andre der ute. Om du noen gang bestemmer deg for å gå videre fra blogg håper jeg å se deg som redaktør for et livsstilsblad elns🥳🥳

      Klem til deg og håper du og Morten har det fint i disse tider ♥️

      1. Neimen altså!! For en utrolig hyggelig kommentar å få <3 Nå ble jeg superglad 😀 Hadde planer om å studere journalistikk faktisk, tok et år før det ble andre ting, men har veldig lyst til å jobbe med noe sånt i fremtiden. Så hyggelig altså, ble skikkelig glad nå 😀

    2. Hei!
      Vil bare si at det er helt trygt å stå på ski i Oslo-marka, og at du ikke må bekymre deg for noen som helst! Virker som folk passer på seg selv, og tar hensyn til andre! Å komme seg ut i magiske marka nå på vinteren med masse snø og forhåpentligvis litt solskinn vil endre tankegangen din, lover!

    3. Blir nok hærlig å kommet seg på hytta igjen! 😀 Og så spennende prosjekter i leiligheten! Gleder meg til å se! 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg