DETTE SKJER I SEPTEMBER

Jentetur. Jeg gleder meg så mye til dette! Det er nemlig tid for jentetur igjen. Jeg skal på hyttetur med fire veldig gode venninner og det blir så koselig. Jeg tar med meg Trulte og vi skal kose oss masse med deilig mat, brettspill og ikke minst turer i deilig høstluft. Kanskje månedens høydepunkt? Det er ikke så mye som slår hytteturer med gode venner altså.

Trulte har bursdag. Okei, dette er månedens høydepunkt! Min lille baby blir et helt år! Tenk at hun allerede bikker et år, det er helt sykt å tenke på hvor fort tiden har gått siden vi fikk henne. Herregud, så glad jeg er for at vi bestemte oss for å få hund. Trulte har virkelig lyst opp hverdagen vår og jeg er så glad i henne 🐶

Høstjakkene får komme opp fra boden. Yei! Den skarpe luften og det at vi går inn i vår aller første høstmåned betyr at de fine høstjakkene mine får komme opp fra boden og erstatter sommerkjolene i klesskapet. Som jeg gleder meg. Høstjakker er noe av det fineste jeg vet om i klesverden.

Gynekolog. Det er ikke det jeg gleder meg mest til, men det må gjøres det også. Jeg skal “bare” ta celleprøve og er selvfølgelig spent på resultatet etter at den forrige viste milde forandringer, noe som visstnok er vanlig (men fortsatt skummelt). Grunnen til at jeg ikke gjør det hos fastlegen er på grunn av vaginismen (som er helt krise igjen…). Jeg orker ikke ta sjansen på å ta en slik undersøkelse hos en lege som muligens ikke vet nok om det til å ta nok hensyn, så jeg ville heller til en gynekolog som i hvert fall burde vite nok om det. Allikevel kjenner jeg at jeg gruer meg litt fordi jeg har hørt historiene om både leger og gynekologer som ikke anerkjenner sykdommen og har gitt pasientene ganske dårlige og vonde opplevelser. Aaah krysser fingrene for at det går bra. Jeg har jo hørt veldig mye fint om nettopp denne gynekologen!

Frisør. Jeg har lekt litt med tanken på å klippe meg.. Det er så kjedelig å spare ut håret fordi det vokser så sakte, så må jeg uansett stusse tuppene ofte fordi de blir slitt og knekker. Så nå har jeg tenkt litt på det å klippe en lang bob, muligens en kortere bob. Heter det enda bob? En fin frisyre da, i stede for å bare ha det sånn det er nå. Samtidig vil jeg ha langt hår og da er det ganske dumt å klippe seg, hehe. Hva mener dere?

Hyttetur. Jeg skal også på hyttetur med Morten og Trulte! Vi skal på hytta med familien til Morten og der slapper vi alltid av og koser oss. Denne gangen skal vi også gjøre litt nytte for oss å hjelpe til å beise litt. Ikke spør meg mer om det for mer vet jeg ikke, haha. Er det ikke litt som å male?

Gjøre hele leiligheten høstklar. Jeg begynte så smått i stuen, men nå skal jeg bytte enda mer. Jeg skal kjøpe høstfargede blomster, finne frem flere putetrekk i høstfarger og finne frem alt jeg har av levende lys. Elsker høst!

4 kommentarer
    1. SÅ fint bilde!!! Føler jeg sier det hele tiden, men dere er SÅ dyktig på det! Hår ja… det er vanskelig, haha. Spørs liksom hvor hardt du ønsker lengre hår? Hvis det ikke er sååå viktig, kjør på med bob. Åh, ja! Det er så fint å dra inn høstfarger og masse levende lys i hjemmet nå når høsten er her! Elsk! Håper du viser oss resultatet! 😀 Syns også det er kult å se før/underveis/etter på YouTube i det forandringen blir til! Med speed mens du fikser, hvis du skjønner? Haha! <3

    2. Jeg var på GU igår,gikk fint det,men den nye ‘børsten”di tar langt oppi ratttata var ubehagelig🤔Men det var jo over på et øyeblikk, lykke til😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg