DETTE SKJER I FEBRUAR

Januar er over. Ikke at det kjennes ut som januar for meg akkurat nå, men haha. Jeg grugleder meg til måneden er over fordi det betyr at jeg er tilbake i Norge, men heldigvis skjer det mye moro den i februar også!

❤️ Vi har noen dager igjen på Sri Lanka før vi drar tilbake til Norge og de skal nytes til det fulle!

❤️Jeg har en frisørtime i starten av februar. Det skal bli god å få frisket opp litt etter mye saltvann og sol den siste tiden.

❤️Martine har bursdag! Woho, en av mine beste venner som dere har sett mye til på bloggen har bursdag 12. februar så den dagen er satt av til henne <3 Hun skal også feire i slutten av måneden så det gleder jeg meg veldig mye til! Elsker bursdager.

 ❤️Vi reiser til Sørlandet. Dette skjer allerede den første uken i måneden. Morten skal nemlig noe veldig gøy – han skal delta på NM kvalik i vannsklie! Dere har vel fått med dere at han driver med vannsklie? Så jeg blir med til Sørlandet for å heie på han i kvalik. Forresten så skal jeg styre Umbro Norge sine sosiale medier den dagen. Morten er ambassadør for dem og fordi ingen hadde mulighet til å bli med akkurat den dagen så stepper jeg inn, haha. Legg til «Umbronorge» på Snapchat og Instagram så dere får med dere alt som skjer!

❤️ Osteopat. Jeg sal tilbake til osteopaten min for å fortsette å behandle underlivsplagene.

❤️ Leilighetsjakten fortsetter. Jeg håper virkelig vi finner noen flere aktuelle slik at vi kan dra på visning og kanskje til og med få oss leilighet i løpet av februar. Krysser fingrene.

❤️ Feire bursdagen til pappa. Vi drar rett fra kvalik til Larvik for å feire bursdagen til verdens beste pappa <3

❤️Valentine’s Day. Det er i februar, ja. Vi vet enda ikke om vi får vært sammen på selve dagen, men jeg skal uansett dele mer om planene våre på bloggen veldig snart sammen med tips til hva du kan finne på med din kjære på kjærlighetens dag.

❤️ Frihet. Nå ser jeg at det ser ut som jeg skal ganske mye, men februar er en veldig rolig måned i forhold til hva de siste månedene har vært. Det blir ikke så alt for mye reising og jeg håper jeg kan holde meg unna Gardermoen, haha. Det kan være det blir et fly hjem fra Sørlandet en gang, men ikke mer enn det.

 

4 kommentarer
    1. Hei! Bare lurte på om du vet hvorfor Valentinsdagen feires? Hvorfor er det viktig å vere med kjæresten denne dagen, og hvorfor skal man vere med kjæresten denne dagen?

      Jeg er veldig for å feire kjærligheten, men samtidig tenker jeg at Valentines bare er sykt kommersielt, og for at butikker skal tjene penger. Derfor er jeg litt i mot denne dagen. Og til alle som tenker jeg bare er i mot fordi jeg er singel: har vært sammen med kjæresten i to år, og bodd sammen i et halvt år. Jeg feirer alltid kjærligheten, men er i mot at bedrifter bare skal bruke det for å tjene penger.

      1. Jeg er imot alt det kommersielle selv! Misliker egentlig Valentine’s Day og det den har blitt, men vi skal ikke feire på den måten. Vi ser Valentine’s Day som en dag hvor man setter litt ekstra pris på hverandre. For oss er egentlig det viktigste å bare gi hverandre litt ekstra oppmerksomhet og forhåpentligvis være sammen 🙂 Ingen gaver, ingen dyre restauranter. Bare oss to, kanskje en film og en god middag! Det synes jeg er koselig. Så den Valentine’s du snakker om er jeg også helt imot og har alltid vært.

        1. Kult! Selvsagt kan man kose seg litt ekstra, og det er jo veldig lett å huske på å sette ekstra pris på hverandre på en sånn dag ???? Syns bare det blir så ekstremt når man begynner med sykt dyre gaver, og alt det dillet til Valentines day som finnes i butikkene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg