DETTE ØNSKER JEG MEG I JANUAR

Reklame | Annonselenker Nelly

Nå sitter jeg i sofaen med Morten ved siden av meg og Game of Thrones på tv. Vi skal veldig snart begynne på middagen som i dag består av indisk tandoori-gryte, nam nam. Jeg måtte bare jobbe litt først, hehe.

Det er nemlig veldig mye jeg har lyst på om dagen, men jeg prøver å være litt på sparebluss. Allikevel klarer jeg ikke unngå å klikke meg innom diverse nettbutikker for å se hva de har og legge litt i ønskelisten min. Nå har jeg plukket ut det jeg ønsker meg aller mest fra Nelly!

JAKKE HER / SKJØRT HER / JUMPSUIT HER / JAKKE HER MØNSTRET KJOLE HER / GRØNN KJOLE HER / KJOLE HER / JAKKE HER JAKKE HER / T-SKJORTE HER / KJOLE HER / BUKSE HER SKJØRT HER / JUMPSUIT HER / JAKKE HER / OLAJAKKE HER BUKSE HER / SPORTS BH HER / TIGHTS HER / GENSER HER BIKINI HER / HVIT BIKINI HER / BADEDRAKT HER GULLMASKE HER / KREM HER / NATTKREM HER GUL TOPP HER / BLAZER HER / BUKSE HER / PLAYSUIT HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg