DETTE KOMMER JEG TIL Å SAVNE MED KRISTIANSAND

Reklame | DUO frisører, B. Unique hudpleie / annonselenker Nelly & H&M

God morgen! Herreguuuud, tenk at Morten og jeg fikk kjøpt leilighet i går. Det er helt sykt, jeg skjønner ingenting haha. Så deilig, men nå går ting veldig fort og jeg er redd jeg plutselig flytter herfra uten å rekke å nyte den siste tiden i nydelige Kristiansand.

Jeg fikk spørsmål for en stund siden om hva jeg kommer til å savne mest med Kristiansand når jeg flytter og det er så mye jeg kommer til å savne at jeg rett og slett måtte lage et helt innlegg om det.

JAKKE H&M HER / VESKE HER

💚 De som leverer for Bring. Helt seriøst. Det er de beste folka! Jeg har aldri opplevd så god kundeservice når det kommer til hjemlevering noen gang. Jeg husker da jeg bodde i Oslo og skulle få pakker hjem. Jeg kunne være hjemme hele dagen, ha telefonen på og vente på de, men få melding om at pakken min var «forsøkt levert» fordi de bare leverte den rett til utleveringsstedet. Så irriterende… Her er for det første sylt hyggelige! For det andre så ringer de i forveien, noe de i teorien skal, men som få gjør. De er så fleksible. De prøver virkelig å få tak i meg, haha. De ringer på, ringer meg, sender melding. En av de søkte meg faktisk opp på Facebook fordi han ikke fikk tak i meg på noe annet sted og sendte meg melding det for å høre om jeg var hjemme. Da gjør du en sterk innsats da! Nei, de er så supre og de har gitt så god service, mer enn forventet, så mange ganger! De kommer jeg til å savne.

💚 De gode lunsj-stedene. Ja, det finnes i Oslo også, men herregud som jeg kommer til å savne Panda Panda og Will I juice. Det er noe av det første jeg la merke til da jeg flyttet hit, så mye digg mat! Og sunn mat! Spiregården er også veldig bra. De to første stedene har jeg vært innom nesten ukentlig om det er for kaffe, en smoothie eller en full lunsj. Så god mat, så friske varer og sykt hyggelige ansatte. Terningkast seks!

💚 Mine to gode venner! Haha, det høres så trist ut, men det er faktisk ikke det. Bedre med to god venner enn ti halvgode, sant? Ida og Maren, såååå fine jenter som har gjort livet i Kristiansand så utrolig mye bedre. Jeg kommer til å savne begge to masse når jeg flytter avgårde. Maren er jo en bombe av positiv energi, handlingskraft og ståpåvilje. Hun er en stor motivasjon på alle måter, særlig når det kommer til jobb og trening. Ida er en utrolig god venninne av meg. Vi har kjent hverandre siden barneskolen, men etter å ha flyttet på oss mistet vi litt kontakten. Nå som vi har bodd i samme by er liksom alt tilbake som før, sånn det ofte er med ordentlig gode venner. Jeg kommer til å savne henne sååå mye! Turer, vinkvelder, filmkveld, lunsjer. Alt sammen!

💚 Frisøren min! Fantastiske KS ❤️ Hun jobber på DUO frisører i sentrum og hun er så utrolig flink. Jeg har aldri vært mer fornøyd med blondfargen min enn hva jeg har vært etter at jeg begynte hos henne. Hun er superflink og en fantastisk fin person! Jeg elsker timene mine i stolen hos henne, det er alltid koselig og jeg føler meg så bra når jeg går derfra. Stemningen i salongen er så god og det er så mange fine damer som jobber der. Man føler seg ordentlig velkommen.

Kristiansand har sykt mye hudpleiesalonger og frisører (og mat). Det er liksom overflod av det haha. Så jeg må også nevne flinke Monica på B.Unique hudpleie på Huset i markens som driver med mye bra, men jeg vil trekke frem hårfjerning med sukker. Hårfjerning blir aldri det samme igjen! Dere MÅ prøve hårfjerning med sukker hos Monica, tro meg dere kommer ikke til å angre. Hun er også superflink på bryn og vipper! Jeg har gjort brynsløft og vippeløft der med jevne mellomrom og blir alltid superfornøyd!

💚 Turområdet rett utenfor leiligheten. Og alle de andre turområdene vi bruker egentlig, men det blir ikke akkurat like enkelt å komme seg ut i skogen når vi flytter. Her kan vi gå rett ut av døren nede og så er vi ute i en liten skog. Det er jo sykt digg, særlig med hund. Så det kommer jeg til å savne.

💚 Nærhet til familie. Det blir det vanskeligste og kjipeste med å flytte. Her har vi nærhet til nær familie og det har jeg likt så utrolig godt! Pappaen min bor i byen og han har vi vært med typ hver eneste uke tror jeg. Familien til Morten bor en times tid unna og vi har vært mye på besøk der, på middager, hytteturer og det har vært så fint å ha de så nære. Det blir faktisk ordentlig kjipt å flytte så langt unna alle sammen, men planen er jo å komme tilbake da ☺️

💚 PTen min. Flinke, flinke Alejandro Fuentes! Han har vært PTen til både Morten og meg i ganske nøyaktig et år nå og vi er så fornøyd med han begge to. På trening har vi vært gjennom utrolig mye forskjellig og gjort så mye gøy! Han bruker virkelig tid på å lage opplegg som er bra for kroppen og lærer oss hvordan vi kan ta bedre vare på den, hvordan den kan bli mer funksjonell og minner oss på de tingene man fort kan glemme når man trener. Han har virkelig hjulpet meg til å få tilbake treningslyst og jeg har blitt veldig mye bedre på veldig mye. Skulle gjerne tatt han med til Oslo altså for det blir vanskelig å finne en ny som han. Bor du i Kristiansand anbefales han på det sterkeste, utrolig dyktig!

💚 Stemningen i byen. Det er veldig fin, rolig stemning her og folk er utrolig hyggelige! Det var også noe av det første jeg la merke til her, haha, folk var så sykt hyggelige! Ansatte i butikker og på spisesteder var liksom oppriktig hyggelige 😅 Det var sånn oi, her var det koselig å være. Kristiansand er jo en veldig fin by og det er litt idyll.

💚 Meny på Grim. Haha, jeg er jo rar. Jeg blir veldig knyttet til ting som er en del av hverdagen min, og ting generelt. Meny Grim er faktisk et sted jeg kommer til å savne! Det tok ikke lang tid før de flotte damene på posten der var på fornavn med hun rare jenta som kom innom flere ganger i uka, noen ganger flere ganger om dagen, for å hente en million pakker. Det er så koselig det! Når man blir litt “kjent” med de som jobber på nærbutikken og man husker hverandre. Så koselig. 

9 kommentarer
    1. Jeg syns du virker litt egoistisk jeg. Du vil flytte til vennene DINE i Oslo, hva med Morten? han flytter vel fra sine venner i Kristiansand regner jeg med..

      1. Morten sine venner bor ikke i Kristiansand 🙂 Og nå har vi bodd her i 1,5 år. Og det er en avgjørelse begge er enige om, og åpenbart er det flere grunner til at vi mener Oslo er en god idé, men for meg så er selvfølgelig det beste å komme tilbake til vennegjengen min 😀 Så du får tro hva du vil, men synes det er et ganske barnslig syn å ha på en så stor avgjørelse.

      2. Mira: du har jo ikke fulgt med her… slutt å kommenter dritt, spesielt når du ikke har fått med deg halvparten…

    2. Gratulerer sååå mye med leilighetskjøp!!! 😀 Enn at det ble klaff på første forsøk da?! Wow! Helt vilt! En stor lettelse å slippe å bry hodet med å konstant lete etter et sted å bo! Hva om vi ikke finner noe på maaange måneder? Nei, det er sikkert en nyyydelig følelse å ha det i boks! 😀 Gleder meg allerede å til å se leiligheten! Haha! <3

      1. Hei! Det har jeg ikke fått med meg at har blitt spurt om 🙂 Jeg venter med alle detaljer om leiligheten til den er borte fra Finn, så kan jeg dele mer 😀 Det er nemlig noen sniker der ute som får med seg alt og jeg trenger ikke dele adressen min på nett.

    3. Ser ut som at krs e en bra by, bare så synd at dæm ikje har kræft avdeling, ellers hadde æ valgt og fløtt dit sjøll.. men pga det så kan æ ikje :-/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg