DETTE KAN DU OG KJÆRESTEN GJØRE PÅ VALENTINE’S

Reklame | FuelBox

❤️ Middag og film. Det trenger ikke være så kjedelig som det høres ut som. Det er favoritt-daten min, men siden det er Valentine’s og du kanskje vil gjøre det litt ekstra spesielt har jeg et forslag. Overrask kjæresten med favoritt-middagen, tenn masse lys og finn frem den filmen han eller hun alltid vil se, men som du alltid sier nei til. Tenk så koselig! Kjæresten kommer hjem far jobb og der står du, favorittmaten er på bordet og yndlingsfilmer han/hun aldri får se står klart på tv-skjermen. Jeg hadde elsket det. Så kan man alltids ta på seg noe litt ekstra fint for å gjøre det hele litt mer spesielt.

❤️ FuelBox. Helt ærlig mitt beste tips til Valentine’s! Dette kan du gjerne gjøre i kombinasjon med punktet over her, eventuelt bytte ut film med FuelBox eller gjøre begge deler. FuelBox er en liten boks som inneholder 170 spørsmål du og din partner kan stille hverandre. Det åpner opp for noen fine og dype samtaler dere kanskje ikke så komme, spørsmålene du ikke visste du lurte på eller ikke turte å stille ligger i den boksen. Det er en så koselig aktivitet å gjøre sammen som kan knytte dere enda nærere hverandre.

❤️ Spis ute på restaurant. Jeg elsker mat så en perfekt date for meg må inneholde mat. Dette kommer til å gå igjen i omtrent alle punkter, bare så dere er forberedt 😉 Dra ut og spis på favorittrestauranten, eller kanskje på en restaurant dere alltid snakker om å teste ut, men aldri får tid til. Pynt dere litt ekstra og gjøre det hele litt spesielt! Etter middagen kan dere enten dra hjem og nyte resten av kvelden, eller gjøre en morsom aktivitet sammen…

❤️ Aktivitet. Det er alltid gøy å gjøre noe sammen med kjæresten. Jeg synes i hvert fall det! Vi har testet ut en del aktiviteter som jeg virkelig kan anbefale. Bowling er alltid en sikker vinner og noe som er enkelt å gjøre selv om man bare er to. Kino er sjeldent feil, men man får ikke helt den kosen i en kinosal da… Curling er faktisk overraskende morsomt og det funker selv om man kun er to (man kan være et lag og bare prøve å gjøre det best mulig). Stå på skøyter! Det er steder som enda har skøytebaner åpne, tenk så koselig å stå på skøyter da. Som tatt ut av en romantisk komedie. Escape Room. Det er moro det og da skjer det noe hele tiden, dere må samarbeide. Veldig gøy 😀

❤️ Staycation. Sjekk inn på et hotell i byen du bor i! Det er faktisk overraskende koselig. Det er noe med det å komme seg bort fra hjemmet og det vanlige. Med en gang man sjekker inn på hotell blir det liksom litt ekstra kos. Dere kan alltid kjøre på med litt ekstra, bestille rom med badekar, kjøpe in Bath boms, vin, roseblader… Helt opp til dere hvor romantisk dere vil gjøre det! For noen er det kanskje sykt koselig å se en film og bestille takeaway bare fordi det ikke er hjemme. Dere får uansett kvalitetstid, også kan man jo kombinere det med noen av punktene over her 🙂

❤️ Reise bort. Det er aldri feil spør du meg. Det trenger ikke være så langt heller, men det er litt som det jeg sier over her at det å ikke være hjemme ofte kan være utrolig koselig og spesielt. Her er det mange forslag. Dere kan reise til en annen by i Norge, reise til et annet land, eller reise på hyttetur. Personlig elsker jeg alle de tre forslagene og hvis du går for hyttetur burde dere teste ut tretopphytter! Det er så spesielt og helt fantastisk.

❤️ Spa. Massasje, vin, hotellrom… Det kan ikke bli feil!

❤️ En liten oppmerksomhet. Jeg synes det er mye hyggeligere å gjøre noe sammen enn å gi gaver, men mange foretrekker gaver og folk er forskjellige! Derfor har jeg kommet opp med noen forslag til hva du kan gi kjæresten din på Valentine’s. Favorittsjokoladen eller annet favorittgodis (jeg hadde hoppet i taket), gavekort på en aktivitet kjæresten din har hatt lyst til å prøve, blomster, et smykke eller kanskje en forlovelsesring? (hinter ikke, Morten hehe). Jeg tenker i hvert fall at hvis jeg skulle gitt eller fått en gave på Valentine’s så ville jeg gitt noe personlig eller noe vi kunne gjort sammen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg