DETTE GJØR MEG SÅ GLAD

Reklame | annonselenker Nelly / Monki

ØREDOBBER ZARA / TOPP HER (20%) BUKSE MONKI HER

😃 I går målte vi opp kjøkkenet vårt og i dag har vi første time for å lage et slags utkast på kjøkkenet. Vi skal innom mange forskjellige forhandlere for å sammenligne både pris og utseende. Uansett så er det kjempegøy at vi er i gang og jeg er så spent på dagen i dag!

😃 Jeg elsker at det er høst ute! Selv om det har vært grått, kaldt og regnet litt siden jeg kom hjem så blir jeg glad hver gang jeg går ut! Okei, kanskje ikke de gangene det regner, men alle andre ganger haha. Det er så deilig luft og jeg er så utrolig glad i denne årstiden!

😃 Forholdet til Morten og jeg fikk en liten ekstra spark da jeg om hjem igjen, noe som er ganske vanlig når man har vært borte fra hverandre. Jeg husker jo hvor sykt deilig det var å se hverandre igjen da vi var i et avstandsforhold og nå ble det litt sånn igjen. Vi har det veldig bra ellers også altså, men nå er det et par hakk over det vanlige 😉

😃 Endelig begynner soverommet vi har pusset opp å ta ordentlig form! Vi mangler fortsatt litt småting som bilder for å sette et personlig preg på det, maling av lister og å bytte dørhåndtak, men vi har flyttet inn dit igjen og jeg er så fornøyd! Det var jo helt krise å få alle klærne til Morten organisert. Han hadde jo et gigantisk klesskap der som vi måtte fjerne og det ble erstattet med en liten kommode. Heldigvis er jeg sykt god på organisering så vi fikk det til, men jeg måtte ofre litt plass i klesskapet mitt. Det var egentlig så enkelt som at jeg pakket ned sommerklærne mine, da fikk jeg masse plass!

😃 Apropos klær. Jeg har så sykt mange fine høstjakker og kåper som jeg hentet opp fra boden tidligere i år fordi jeg var så klar for høst. Nå kan jeg endelig begynne å bruke de og det gjør meg så glad!

😃 Det er så koselig å ha pappa i Kristiansand! Hvis jeg er i byen kan jeg bare stikke innom en tur på kaffe, han kommer hit på middag og ikke minst så hjelper han oss med ting som kjøkkenoppussing. Jeg hadde aldri trodd at han skulle havne i denne byen da jeg flyttet, men flaks for meg så skjedde det.

😃 Jeg har fortsatt litt jet lag, og selv om det egentlig ikke er noe å være glad for så er det i hvert fall en ganske deilig jet lag å ha! Jeg kunne endt opp med å bli trøtt klokken to på dagen, sove til tolv på kvelden og være våken hele natten. Det har jeg ikke. Jeg blir trøtt i åtte-ni tiden og klarer så vidt å holde meg våken til over ni før jeg sovner, men da våkner jeg tidligst seks så det funker. Jeg får egentlig bare en skikkelig god døgnrytme hvis jeg klarer å skyve leggetiden en time eller to.

😃 Det er snart oktober som er min favorittmåned! Ikke bare fordi jeg har bursdag, men mye derfor hehe. I oktober kommer høstfargene virkelig frem ute og det er så fint! Det skjer også veldig mye gøy og koselig for min del som gjør at jeg får tilbragt masse tid med folk jeg er glad i, også har jeg bursdag noe som alltid er veldig moro. I år får Morten frie tøyler til å planlegge dagen min, så det blir veldig spennende for en kontrollfreak som meg!

 

4 kommentarer
    1. Så mye spennende da! 🤩 Høsten er så nydelig! Og tenker for dere med allergi, at høsten er deilig, etter rennende, hovne øyne etter vår/sommer! 😇 Hehe, blir interessant å se hva Morten finner på på bursdagen din! 😉 Ønsker deg en fiiin dag fine! God klem! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg