DETTE GJØR MEG LYKKELIG

💖 Sjokolade. Spesielt om jeg ikke har spist det på en stund.

💖 Julebelysning. Det er så koselig 😭

💖 Å nå målene mine. Uansett hva det måtte være så blir jeg skikkelig lykkelig når jeg oppnår mål jeg har satt leg i livet. Det kan være store mål, som det å kunne leve av bloggen og ha det som heltidsjobb, eller å lande en avtale jeg har ønsket meg og jobbet for eller å klare et nytt treningsmål for eksempel.

💖 Bli invitert på kjøttkakemiddag til Marte. De er sykt gode.

💖 Å komme hjem til pappa. Jeg slapper ikke av så godt som jeg gjør hjemme hos han noe annet sted.

💖 Dere. Virkelig! Dere er så ufattelig fine. Jeg er helt i ekstase over hvor mange som klikker seg inn her og leser det jeg skriver, for ikke å snakke om dere som kommenterer! At dere tar dere tid til å legge igjen kommentarer betyr så mye for meg at dere aner ikke! Jeg blir så rørt. Tusen takk for at dere gjør dette til verdens beste jobb!

💖 Kjæresten min. Jeg har aldri vært så lykkelig i litt liv og han skal ha en stor del av æren for nettopp det.

💖 Små overraskelser i hverdagen. Sånn hvis jeg kommer på jobb og kollegaen min plutselig har kjøpt Pepsi Max eller favorittsjokoladen min, eller hvis jeg får blomster. Sånne små overraskelser gjør meg så lykkelig!

💖 Nyvasket leilighet, nyvasket sengetøy og nyvasket hår. Den kombinasjonen der skal det godt gjøres å slå!

💖 Hunder. Uansett, alltid. Jeg trenger en hund asap!!!

 Hvis jeg får skryt for jobben jeg gjør. I denne bransjen, særlig når man står helt alene som blogger, så er det få samarbeidspartnere som gir en skikkelig tilbakemelding. I alle fall ikke på linje med hva en arbeidsgiver ellers ville gjort. Derfor blir jeg så utrolig glad når jeg får gode tilbakemeldinger og jeg skjønner at jeg gjorde en skikkelig god jobb!

💖 Kattevideoer. Herregud, jeg ler så jeg griner av kattevideoer! Elsker katter, haha de er så rare.

4 kommentarer
    1. Heei, har egentlig ikke noe med akkurat denne posten og gjøre, men jeg digger klesstilen din og måten du kombinerer de ulike klærne på! 😍 lurer på om du kunne laget et innlegg med for eksempel et plagg også 3 ulike måter å kombinere det på??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg