DET VIKTIGSTE MØTET I MITT LIV

God morgen! I dag er en veldig stor og spennende dag for meg. En dag jeg nesten ikke trodde kom til å komme, i hvert fall ikke før om flere år. I dag skal jeg nemlig i et møte med banken for å sjekke muligheten for å ta opp boliglån og hvis vi får lån vil det faktisk være en drøm som går i oppfyllelse! Min egen bolig, som jeg eier. Æææh. Shit, jeg føler meg voksen nå.

Morten skal selvfølgelig være med og vi ser på å ta opp lån sammen. Da vi bestemte oss for å flytte sammen var begge mest interessert i å se på muligheten for å få kjøpt leilighet, selv om jeg var ganske så skeptisk og så for meg at vi kom til å måtte leie. Det kan absolutt være at det blir realiteten, men da får vi bare spare enda mer og prøve igjen om noen år. Det er virkelig ikke verdens undergang om vi må leie i stede for å kjøpe, men herregud så deilig det hadde vært å betale ned på noe som er vårt eget i stede for å kaste flere tusen kroner ut av vinduet hver eneste måned i leie.

Før noen nevner det: Nei, vi har ikke vært sammen så veldig lenge og det å kjøpe noe sammen er veldig seriøst, men så lenge vi har ordentlige kontrakter og alt på stell så blir det ikke store problemer om ting i verste fall skulle gå til helvete med oss. Noe jeg er ganske sikker på at det ikke gjøre. Hallo, dette er drømmemannen min. Sånn på ordentlig, men igjen. Man vet aldri, så vi skal selvfølgelig ordne det slik at vi har en løsning uansett hva som eventuelt skjer eller ikke skjer i fremtiden.

Vel, jeg er i hvert fall utrolig spent på å høre hva de har å si. For å være helt ærlig med dere så tør jeg ikke håpe på ordentlig haha. Det er typisk meg. Jeg tør ikke håpe hvis jeg virkelig vil noe fordi jeg er så redd for å bli skuffet. Da er det bedre å innstille seg på at det ikke går, så blir det heller en hyggelig overraskelse enn en stor skuffelse. Uansett, kryss fingrene for oss er dere greie <3 Det hadde vært en drøm å få kjøpe min egen leilighet som faktisk var min!!!! Og Morten sin, hihi.

 

12 kommentarer
    1. Holder ikke Silje og Andreas fortsatt på eller er sammen? Og holder ikke Martin og Anne Marthe fortsatt på eller er sammen? Vet du grunnen hvis de ikke er sammen?

    2. Har da ingenting å si hvor lenge dere har vært sammen❤️ Er minst like stor sannsynlighet for at et forhold går i dass etter flere år, hvis ikke større😂

      Ønsker dere lykke til i banken! Håper det går deres vet😄

    3. Det e så vanskelig og få lån og det e vældi synd :-/ Men hus e bedre og kjøpe enn leilighet før da har man mer frihet 🙂 Kan ikje høre på musikk i leilighet blandt anna og det irritere mæ max.. må hele tia gå ætter dæm andre og må være stilt kl 22:00 og det irritere mæ enda mer.. så æ anbefale hus heller om sjansen kommer før dåkker 🙂 da kan dåk bråke så mye dåk vil <3

      PS: Høres at man har sex i leilighete også og det må vær ganske flaut..

      HAHAH 🤮👍

    4. Træng ikje og være før stort før fins hus på 64kvm 🙂 kan sende æksæmpel på snap om du vil ? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg