DET JEG LIKER BEST MED JULA

Reklame | annonselenke Nelly

KÅPE GANNI / KJOLE HER

🎅 Julegater! Dette er noe av det fineste jeg vet om i hele verden også er det så koselig å få lyst opp litt på de mørke vinterdagene. Julelys, juletrær, julepynt. Det er helt fantastisk fint og ikke minst veldig koselig. Jeg kommer faktisk ordentlig i julestemning av slike gater.

🎅 Julekonsert. Jeg er så og si aldri på konsert, men julekonsert er liksom noe eget. Det er så vakkert og fint. I år var jeg på julekonsert i domkirken her i Kristiansand og det var ufattelig vakkert.

🎅 Julefilmer. Jeg elsker julefilmer! Ikke alle julefilmer, men mange julefilmer. Det er så koselig med julemusikken, snøen og romantikken. Jeg bare åååh, kan det bli jul på ordentlig snart?

🎅 Julemat. Mmmm… Det er så mye god mat rundt juletider! Julegrøt for eksempel, jeg elsker det. Så er jeg veldg glad i alt tilbehør til typiske julemiddager. Kålrabistappe, poteter, fløtesaus, nam nam nam. Selvfølgelig masse digg dessert og gode kaker. Jeg blir mett bare av å snakke om all den deilige maten.

🎅 Tid. Det er koselig med jula! Jeg elsker første og andre juledag hvor det meste er stengt, julaften også egentlig fordi hvis man er på jobb eller ute i gatene så er det faktisk veldig hyggelig. Poenget var egentlig at når ting er stengt og flesteparten av oss ikke må på jobb så har man plutselig masse tid sammen. Jeg pleide alltid å dra hjem til Larvik i jula, noe som gjorde at jeg så familie og venner jeg ikke ser så ofte og fikk masse tid med dem. Akkurat det var litt rart å ikke gjøre i år, men nå har jeg ikke noe familie igjen i Larvik og de fleste av vennene mine ser jeg jo ofte uansett 🙂 Tid for nye tradisjoner!

🎅 Festsesong! Jeg kan endelig bruke alle de fine kjolene jeg skaffer meg i løpet av året, hehe. Jeg elsker å pynte meg og det er sjelden man har så mange gode grunner til å ta på finstasen som man har i jula.

5 kommentarer
    1. Du er bare så utrolig nydelig. Din kjære er verdens heldigste mann, som har stjålet ditt hjerte. Jeg er en mann på 34 år, og ærlig talt er jeg ikke veldig interessert i blogger.. 😉😂

      Men du skiller deg så totalt ut ifra ( undskyld utrykket, i mine øynene de andre hjerneløse, blanke å lite fornuftig innhold) som treffer ett bredere publikum. Jeg og venne gjengen hadde et stooor diskusjon om nettop dette, og vi var et klart flertall som ser på deg som ekte, en gledes spreder og mye flotte og fornuftige tanker/meninger og ikke minst Flotte verdier!! Ønsker deg en vidre og fin romjul og et Fantastisk godt nytt år på alle aspekter av livet ditt og han heldiggrisen din… 😉❤️🎅🙏🏻🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg