DET JEG HAR SAVNET MEST I SOMMER

Reklame | annonselenker Nelly

Kjolen er gammel fra Nelly, men dere finner en lignende HER / veske HER

God formiddag! Jeg kan vel ikke si god morgen lenger, hehe. Jeg er så trøtt om dagen, selv om jeg legger meg før klokken bikker tolv er jeg stuptrøtt når vekkerklokken ringer. I dag slumret jeg i halvannen time, altså.. Det burde ikke gå an! Kanskje det er hodet mitt som har tatt helg litt for tidlig.

I dag er det meldt ganske så fint vær her i Kristiansand utover dagen. Jeg er veldig klar for å få litt sol på kroppen. Jeg tror bare jeg har solt meg to, maks tre ganger i sommer og det er for lite! Det har liksom aldri klaffet helt. De dagene det har vært sommervær har jeg enten vært et annet sted, eller så har dagen vært full av jobb og lister som skal gjennomføres. Men i dag, dere. I dag skal jeg forhåpentligvis få en dag hvor jeg bare koser meg i sola og kanskje får bittelitt sommerglød.

Det er nok det jeg har savnet mest denne sommeren. Å få den fine sommergløden man får når man er mye ute i sola. Det er en helt spesiell glød og den er så fin! Jeg tror nesten ikke det finnes noe vakrere en naturlig sommerglød jeg. Noen får det jo etter bare en dag i sole, heldig mennesker.. Hvis jeg bare får bittelitt i dag så er jeg super happy ☀️

Nå skal jeg jobbe litt før jeg turer avgårde. Håper dere nyter dagen uansett hvor dere er!

6 kommentarer
    1. Hei! Kan jeg spørre hvilken størrelse du har i kjolene dine fra rotate? De er såå fine og jeg sikler på en selv nemlig😅

    2. Hva heter den boksen du har samarbeid med, og rabattkoden du la ut på SnapC? 🙂 Gjelder den på første bestilling når som helst?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg