DEN SISTE TIDEN GJENNOM MOBILEN MIN

Nå tenkte jeg å dele bildene jeg har tatt med mobilen min den siste tiden. Jeg må innrømme at jeg ikke tar så alt for mange bilder med den egentlig, i hvert fall ikke som jeg tar vare på. Allikevel klarte jeg å finne en god del fra den siste tiden!

Oslo og den nye leiligheten 

NM i vannsklie, hyttetur og Oslo

Mandal og BA3

Lindesnes, BA3 og hyttetur

IKEA (himmel på jord), Mandal, frokost bestilt til senga og hyttekos

Ny leilighet, Fretex, Espresso House og Melodi Grand Prix

Oslotur: The Juicery, bursdagsmiddag for Sofie og middag med Helene og Marte 

 

2 kommentarer
    1. jeg elsker Thailand, vært der X antall ganger og bodd der i 7 mnd :-).
      Du må bare smake en frukt som heter mango Steen 🙂 !Eller Sala og Longan som det heter på thai 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg