DEN SISTE TIDEN GJENNOM MOBILEN MIN

Reklame | annonselenker Nelly, Indiska, Arket, Chiquelle

Heisann, fineste dere! Håper dere har en fin søndag 💕 Jeg har satt kursen tilbake til Oslo sammen med Morten, Trulte og pappa som blir med oss en liten tur. Dere har kanskje ikke fått det med dere, men vi rømte fra kaoset hjemme og har hatt en kjempefin uke på Sørlandet, så nå tenkte jeg å dele litt fra den siste tiden med dere 🤍

Sånn ser det ut hjemme nå, så det var ganske greit å komme seg bort litt. Skjorten finner dere her og buksen er fra Chiquelle.

Da gulvleggingen var ferdig kunne vi unne oss en middag ved spisebordet igjen. Vi har jo faktisk en kokeplate som kan få bruke. Vi har bare ikke hatt plass til å sette den noe sted før nå.

Det er så koselig som man gjør det til 😅 Etter noen dager uten ordentlig seng var det fantastisk å kunne gjøre det koselig på soverommet og se film i sengen før vi la oss.

Så pakket vi tingene og kjørte sørover…

Første stopp: Kristiansand!

Vi besøkte pappa og Trulte var veldig gira på å få komme ombord i seilbåten.

En liten takeawaykaffe må alltid til. Slo på stortromma og bestilte en dobbel Cappucino. Det er så godt!

Fikk frisket opp hårfargen og klipt det litt kortere i front!

Genser fra Gina Tricot her – jakke her – bukse her – sko fra Läst

Så dro vi en tur til Lindesnes, før vi dro enda en tur tilbake til Kristiansand! Vi grillet hos pappa, jeg hadde lunsj med en venninne og fikk frisket opp brynene mine også.

Genser H&M – jakke her – sko Pavement

Sushi fra Monsoon. Jeg bestilte fried tofu roll. Den var helt ok, men jeg var ikke helt i sushi-mood.

Haha, føler meg alltid så fin midt i disse prosessene.

Trulte fikk en kattevenn, eller i hvert fall nesten..

 

Tilbake i Lindesnes.

Trulte koste seg på stranda.

og med kos på stuegulvet.

Så dro vi til hytta som foreldrene til Morten har! Det var så deilig selv om vi bare var det i et døgn.

Trulte koste seg i lyngen og fikk spise litt blåbær. Hun elsker blåbær!

Se så fint!

Så ble det avslapning, jobb og kos med Trulte på fanget før vi kjørte ned til Lindesnes igjen og deretter videre til Oslo.

0 kommentarer

Siste innlegg