DEN ENE TINGEN JEG IKKE SKULLE GJØRE

Reklame | Annonselenke Nelly

 KJOLE OG BELTE ZARA / SKO NELLY HER

Wopsi. Gjett hva jeg gjorde i går kveld? Det siste jeg egentlig burde gjøre, men det eneste jeg faktisk ville. Jeg bestilte meg en flybillett til Kristiansand på søndag, jeg.

Morten dro i går klokken elleve og i sekstiden fikk jeg vondt i sjela av tanken på å ikke skulle se han før tidligst 22. januar så jeg sjekket både NSB, SAS og Norwegian og bestilte det billigste alternativet som kunne frakte meg til Sørlandet på søndag etter brunsjen jeg skal på med to venninner. Haha, herregud…

En liten morsom funfact oppe i det hele. Grunnen til at jeg innså at jeg var nødt til å gjøre dette er fordi jeg så på Bloggerne hvor Martine og Aleksander var så søte at jeg bare “herregud, jeg må til kjæresten min asap”.

Så ja… Planen om å tilbringe hele januar (foruten om Berlin og Sri Lanka) i Oslo gikk ganske så kjapt i vasken, men hallo! 12 dager fra hverandre når jeg faktisk ikke har noen planer i starten av neste uke? Det er så unødvendig. Det blir jo litt stress med tanke på at jeg må dra rett fra brunsj til flyplassen og bare får to hele dager der. Jeg reiser nemlig til Berlin tidlig torsdag morgen, så jeg må tilbake til Oslo på onsdag, men vet dere hva? Det er så verdt det!

Jeg vil heller være på Sørlandet sammen med kjæresten min og gjøre morsomme ting med han, enn å henge rundt i Oslo når de fleste av vennene mine er ganske busy med jobb, studier og egne liv. Så en liten 3-dagers kjæresteboost er akkurat det jeg trenger og jeg gleder meg allerede til å se han igjen.

Ah, tenk at jeg har blitt hun jenta som bestiller flybilletter fordi hun savner kjæresten sin etter drøye syv timer. Hadde noen fortalt meg dette for et år siden hadde jeg ledd meg ihjel, haha. Things have changed, heldigvis til det bedre.

 

11 kommentarer
      1. Har egentlig ingen ordentlig oppskrift, men bruker en godt moden banan, havregryn eller havremel, melk, et egg og en eggehvitte, kanel og gresk yoghurt 🙂 Mikser sammen til en passende røre.

    1. Andrea…… Bryna dine på den ene storyen din der du sluker pannekaken -hjelp!!:(
      Tror du er inne i en periode hvor du er litt blinde for hvordan de (ikke) ser ut?
      De er GIGANTISKE og like kullsvarte over hele som de absolut ikke skal være, sjekk ut litt sminkevideoer kanskje

    2. Hvis du sliter etter bare 7 timer skulle jeg likt å se deg være borte fra kjæresten din i 2 år hvor du kun kan komme hjem på perm ca hver 4 måned hvor du da kun kan være hjemme i ca 1 uke om gangen😂😢

    3. Omg, du har så sykt fin klesstil😍 Er det lenge siden du har kjøpt kjolen på Zara? Den var helt nydelig! 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg