DEN BESTE DAGEN I UKA

Reklame | Lapoint

God morgen og ikke minst, god søndag! Dette er som jeg sikkert har sagt tusen ganger før, min favorittdag i løpet av hele uken. Det er noe spesielt med søndager. Jeg elsker at alt er stengt og at man ikke må gjøre noe som helst, samtidig som man har tid til å gjøre alt man vil.

Jeg skal sjekke ut litt hva jeg kan gjøre med kontoret. Nå er det mye planer for leiligheten på gang. Jeg har enda litt igjen på soverommet, men får ikke gjort noe mer før jeg blir kvitt klesskapet som står der og jeg trenger mer maskeringsteip haha. Så det får jeg fortsette på i morgen, men i mellomtiden skal jeg se hvordan jeg kan gjøre kontoret kulere og bedre å jobbe på. Vi får se hva jeg faktisk rekker før jeg reiser til Bali, men jeg kan uansett starte planleggingen.

Tenk at jeg reiser til Bali om en uke da dere! Det er så sykt. Jeg aner ikke hva jeg skal pakke og har ingen planer, haha. Heldigvis er det ofte da det blir best. Jeg gleder meg så utrolig mye, og vet dere hva? I dag er dagen vinneren av Bali-konkurransen har blitt trukket!

Jeg er så utrolig glad og takknemlig for at så mange har meldt seg på og jeg synes det er fantastisk gøy å kunne dele ut en tur til Bali. Altså finnes det en kulere konkurranse liksom? Dere fortjener det alle sammen, men dessverre er det bare to (en fra Instagram og en fra bloggen) som faktisk vant turen.

For å se om du er den heldige som stikker av med en tur for to personer til surfecampen til Lapoint på Bali må du trykke HER.

 

6 kommentarer
    1. Syntes jeg må få lov til å si dette. Du er mitt forbilde. Du lyser opp dagene mine, når de er mørke. Kanskje fordi jeg bor et sted der det er mørketid, og at du bor i Kristiansand. Men syntes bare at jeg måtte få lov til å si at du er best❤️❤️

    2. Du er så SYKT flink i alt du gjør! Elsker at jeg kan klikke meg inn her og du alltid har publisert nytt innhold. Det er ikke hverdagskost hos de store bloggene om dagen. Keep up the good work, flotte du ❤️

      Ønsker meg en liten update på hvordan det går med vanndrikking i Kristiansand? Jeg har bodd i byen i over et år nå, og jeg takler fremdeles ikke vannet 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg