DEN ALLER FØRSTE FESTIVALDAGEN

Reklame | annonselenke Nelly / NA-KD

Hei fineste dere! Er det flere enn meg som har vært på festival eller? I går var den aller første dagen og det var så godt å være hele gjengen. Vi startet dagen hos Emilie med leker, grilling og vors. Jeg synes jo at vorset alltid er best 99% av gangene, haha. Da er man samlet, det er god stemning og man har alt man trenger tilgjengelig. Så var det jo så deilig vær! Jeg måtte faktisk sitte i skyggen fordi det er så varmt. Det er jo bare helt fantastisk og alt lå til rette for en deilig dag.

Nå er jeg straks klar for dag to. Morten og jeg våknet opp hos Helene, en av mine beste venner. Vi bor her i helgen og det er så koselig. Hun har også besøk av tre andre venner så vi har rett og slett blitt et lite kollektiv i helgen. Vi skal få i oss litt frokost, fikse oss og komme oss avgårde til vors nummer to. Jeg satser på at det blir enda bedre i dag, men spørs om vorset kan toppes haha. Bare så så koselig vi hadde det i går!

KJOLE HER / SKO HER

 

10 kommentarer

Siste innlegg