DE SISTE DAGENE I BILDER

God morgen, fineste dere <3 Jeg skal snart komme meg opp så seg får brukt morgenen og formiddagen til å jobbe litt. Vi reiser fra hytta i dag, noe som er ganske trist fordi jeg har kost meg utrolig mye, men pliktene kaller. Morten (gal som han er) skal ut og gå et par mil på ski før vi drar så da benytter jeg meg av muligheten til å få unnagjort litt jobb før noen hektiske dager venter. Dere kan jo få se hva jeg har brukt de to siste dagene på. Jeg har nemlig tatt masse bilder, woho!

Våknet opp til denne utsikten og knallvær to dager på rad! Det er så vakkert. Hver eneste morgen jeg er her så starter jeg dagen med å ta med kaffekoppen ut på verandaen og nyte litt frisk fjell-luft.

Denne frokosten har blitt en favoritt. Jeg har brukt både naturell yoghurt og gresk yoghurt. Favoritten er definitivt Yoplait 0% gresk vanilje, den er supergod! Så har jeg mager cottage cheese, enten havregryn, 4-korn eller granola og friske bær. Noen ganger litt honning, men det trengs ikke med den vaniljeyoghurten.

Vi har gått to lange skiturer. Den første dagen gikk vi 23 kilometer, noe som gikk overraskende bra helt til vi kom til den aller siste bakken på turen. En helvetes monsterbakken (unnskyld uttrykket) og jeg måtte virkelig kjempe for å ikke legge meg ned og grine. Heldigvis kom vi oss hjem til slutt og koste oss med deilig middag og serie resten av kvelden!

Tur nummer to burde jeg nok kanskje droppet, hehe. Vi endte opp med å gå opp på fjellet, altså noen kilometer i motbakke som start. Jeg kjente i det jeg begynte å gå at kroppen var kjempesliten etter dagen før, men jeg klarte til slutt å fullføre turen på 17 kilometer! Woho, flink meg.

Aaah, vi slappet av med et deilig og varmt bad.

Dag to startet på samme måte som dag en med en deilig frokost, kaffe, strålende vær og god stemning! Vi la ut på den 17-kilometer lange skituren rundt fjellet og en meget sutrete Andrea kom seg til slutt hjem. Helt utslitt var jeg faktisk. Heldigvis visste Morten råd og den planlagte ørret-middagen ble byttet ut med taco etter en tur på butikken!

Mmmm. Mye deilig i handleposen her, ja!

Vi oppdaget plutselig at jeg hadde fått litt farge på fjellet, hehe. Tror dere ikke jeg har gått med pannebånd lang ned i panna på begge turene? Joda. Tror dere jeg har brukt solkrem? Nei, altså dum og lite fjellvant som jeg er tenkte jeg ikke over at man blir brun ute i snøen i mars hehehe. Wopsi. Da har jeg lært det.

Taco saves the day, nok en gang!

Disse lefsene er forresten sykt digge, anbefales.

Jeg aner ikke hva som skjedde med disse bildene, men ja… To utslitte sjeler latet seg på sofaen resten av kvelden med debatten på NRK som avslutning.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer

Siste innlegg