DAGENS TO DO LISTE

Reklame | annonselenke Nelly

God morgen og god mandag! Er det flere enn meg som føler at dette er den første ordentlige dagen i 2021? Det er liksom nå det starter og det er gøy. Jeg er som regel glad i mandager fordi jeg liker å komme i gang med ting og jeg liker å legge planer. Det er mandager perfekt til så nå tenkte jeg å dele dagens planer med dere.

kjole her

🔨 Ringe montør og avtale tid for oppsetting av stukkatur og rosett. Herregud, dette gleder jeg meg så mye til! Det blir ikke helt enda, varene har en viss leveringstid og man skal ikke ha besøk nå så da trenger vi ikke akkurat stresse med å få satt opp det nå, men det er fint å få avtalen på plass. Jeg gleder meg så mye til å få det opp! Det kommer til å bli sykt fint.

🚽 Fikse den tingen til å dra opp på do. Den irriterer meg… Da pappa var på besøk kikket han på det og det er visst veldig enkelt å fikse. Vi trenger bare et nytt “cover” og det skal visstnok være lett å få tak i så jeg må gjøre litt research og få bestilt det. Jeg orker ikke at den dra opp tingen faller inn i veggen annenhver gang jeg prøver å dra opp, haha.

💡 Få levert nattbord. Wiii! Gleder meg. Det skal bli godt med et ordentlig nattbord. Jeg hentet nattbordslampen min i helgen og foreløpig står den på en krakk ved siden av sengen. Veldig pent, hehe. Jeg skjønte fort at jeg må ha en nattbordslampe nå som det er mørkt på morgenen. Det er vondt å stå opp i kulda og enda vondere når det er bekmørkt, så litt lys på nattbordet jeg kan skru på med en gang hjelper nok.

🛒 Ukeshandle. Yei! Enda en ting jeg gleder meg til. Det er ganske tomt i kjøleskapet her nå og av en eller annen grunn craver jeg gulrøtter. I dag skal kjøleskapet fylles opp med deilige grønnsaker og litt diverse. Jeg har planlagt en deilig ukesmeny som jeg skal dele med dere senere i uken.

⏱ Telefonmøte med regnskapsfører. Jeg gruer meg alltid litt til de møtene fordi det er så mye komplisert, haha. Jeg skal starte AS, eller jeg er faktisk i prosessen av å starte AS, men det er myyyye greier. Heldigvis hjelper han meg, hvis ikke hadde jeg vært helt lost. Så det er vel det og litt vanlig regnskap vi skal gå gjennom i dag.

📷 Ta bilder til bloggen og til et innkjøpsinnlegg jeg tenkte å lage! Så får jeg vist dere noe av det jeg kjøpte i desember og kanskje noen julegaver? 🙂

🏃🏼‍♀️ Lage flere samarbeid, både til Morten og til meg. Januar starter bra for oss begge, noe som er veldig moro. Jeg har flere samarbeid som jeg gleder meg masse til å dele med dere og noen av de skal jeg lage klart i dag. Gled dere!

📦 Returnere pakker på posten og sende premie. Det var ikke alt jeg bestilte meg i ferien som ble helt som jeg hadde tenkt. Noen ganger bommer man litt, så et par pakker skal sendes tilbake og vi skal sende premien til vinneren av julenøttene!

💻 Blogge ukens handel og et par andre innlegg jeg har på listen min. Det er sånt jeg koser meg med på kvelden. Jeg blogger best på kveldstid av en eller annen grunn.

 

6 kommentarer
    1. Hva ble løsningen på julenøttene?🎅🏻

      Ha en nydelig uke, Andrea😊 Gleder meg til å følge dere videre inn i 2021💛

    2. Hei Andrea! Jeg syns det er så fint med stukkatur og rosett når jeg browser boliger på finn.no. Jeg er litt usikker på om jeg skal sette dette opp i leiligheten min på 47 kvm. – jeg forestiller meg om at (hvertfall) stukkatur vil gi en optisk illusjon om “trangere” / “mindre” leilighet, hvis det gir mening? Har du kanskje noe peiling på om dette kan stemme, siden deres leilighet er ca samme størrelse? <3

      1. Hei! Jeg vet ikke hvordan det er hos deg, men her har vi veldig høy takhøyde. Den er på ca 2,73 om jeg ikke tar feil og veggen stopper liksom litt under taket så det ser nesten ut som om det mangler stukkatur her om det gir mening 😅 Dette er en gammel Oslo-leilighet med høyde under taket og her føler jeg at det hører til, men ville ikke satt det opp i for eksemoel vår gamle leilighet i Kristiansand. Der hadde det bare blitt rart.. Så er vanskelig å si uten å se leiligheten din og blir bare synsing fra min side, men du kan ta kontakt med en interiørkonsulent? <3

        1. Takhøyde! Det tok jeg ikke i betraktning når jeg tenkte på stukkatur 😅 tusen takk for svar, skal få målt det asap! gleder meg til å se resultatet av leiligheten deres <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg